Play zaczyna przetarg mediowy, budżetu broni MediaCom
P4, właściciel sieci komórkowej Play, ogłosił przetarg na obsługę mediową. Budżetu bronić będzie pracujący dla tego telekomu MediaCom Warszawa.
O rozpoczęciu przetargu poinformował Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play. Zapytaliśmy go o liczbę zaproszonych domów mediowych i termin rozstrzygnięcia, jednak jak na razie nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
Obecnie planowaniem i zakupem mediów dla P4 zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa, który obronił obsługę telekomu pod koniec 2012 roku. Wówczas w finale przetargu pokonał m.in. OMD, Havas Media i Universal McCann. Pracę dla operatora Play MediaCom zaczął w 2010 roku, przejmując wówczas to zlecenie od ZenithOptimedia Group. Odpowiwda za planowanie i zakup mediów pozainternetowych.
Na koniec czerwca br. sieć komórkowa Play miała 13 mln użytkowników. W jej kampaniach reklamowych od początku 2013 roku występują celebryci - ostatnio m.in. Marcin Gortat, Anna Mucha, Małgorzata Socha, Ewa Farna, skoczkowie narciarscy i Sebastian Karpiel z zespołem Zakopower.
W pierwszej połowie br. operator Play na reklamy w mediach tradycyjnych wydał 187,7 mln zł i był drugim, po Orange Polska, największym reklamodawcą wśród operatorów telefonii komórkowej (wg danych cennikowych Kantar Media).
Dołącz do dyskusji: Play zaczyna przetarg mediowy, budżetu broni MediaCom