Plebiscyt na Pozytywne Miejsca w Warszawie rozstrzygnięty
Plebiscyt przeprowadzony w ramach Programu Pozytywne Miasto Clear Channel na stołecznych stronach 'Gazety Wyborczej' zachęcał warszawiaków do poszukiwania miejsc w mieście, które wibrują pozytywnymi emocjami i są dla nich najatrakcyjniejsze
Nagrodę główną ufundowaną przez Clear Channel Poland, czyli billboard do własnego użytku na jeden miesiąc, wygrał pan Czesław Mirosław Szczepaniak, który w najciekawszy sposób uzasadnił swoją propozycję pozytywnego miejsca.
– Plebiscyt cieszył się dużym zainteresowaniem mieszkańców stolicy. Wskazywano wiele miejsc, które do tej pory nie pojawiały się w oficjalnych przewodnikach o Warszawie. Mamy nadzieję, że dzięki wspólnej zabawie, jaką był plebiscyt, warszawiacy na nowo odkryją swoje miasto. Zachęcamy zatem wszystkich do spacerów śladem tych pozytywnych miejsc – powiedziała Anna Nowakowska - Godun, dyrektor marketingu firmy Clear Channel Poland.
Na podstawie plebiscytu powstanie nowa pocztówka stolicy z wybranymi przez warszawiaków pozytywnymi miejscami.
Patroni medialni plebiscytu: „Gazeta Wyborcza”, Radio PiN, TVP3. Partnerami plebiscytu są: TNS OBOP, Studio Bakalie.
Dołącz do dyskusji: Plebiscyt na Pozytywne Miejsca w Warszawie rozstrzygnięty