Plej odpowiada za jesienną kampanię Energizer na 44 rynkach
Agencja Plej odpowiada za digital implication globalnej jesiennej promocji Energizer, czyli za adaptację projektu we wszystkich kanałach komunikacji w digitalu na 44 rynkach na 4 kontynentach.
Komunikacja obejmuje social media oraz przygotowane przez Plej huby internetowe, w postaci szytych na miarę landing page’y stworzonych na potrzeby 44 rynków w 32 wersjach językowych, uwzględniających różne mechanizmy kampanii na różnych rynkach.
Plej powierzono stworzenie całej globalnej platformy komunikacji, obejmującej przełożenie key visuala promocji na bardzo różnorodne rynki. Dla przykładu w niektórych krajach promocja ma charakter instant win, w innych jest połączona z loterią, na części rynków obejmuje także komunikację świąteczną. Dodatkowo w różnych krajach promocje startują w innych terminach, a komunikacja obejmuje różne kanały wybrane przez lokalnych marketerów.
- Zawsze napawa nas dumą, kiedy jakość usług i rozwiązań proponowanych na polskim rynku okazuje się wartościowa i przydatna dla komunikacji Energizer w innych krajach oraz staje się benchmarkiem do globalnej komunikacji. Dbamy o spójność komunikacyjną, a jako że jesteśmy globalnym brandem, liderem rynkowym w wielu krajach, to ogromne wyzwanie. Dlatego unifikacja komunikacji przygotowanej spójnie dla konkretnej kampanii dla wielu rynków to świetna optymalizacja procesów i usprawnienie pracy -– przekonuje Dariusz Płaza, international promotions manager w Energizer Central Europe.
Plej przygotował wytyczne do komunikacji jesiennej kampanii w digitalu oraz przykłady kreacji i szablony komunikacyjne do adaptacji na różnych rynkach we wszystkich fazach kampanii. W Polsce kampania wystartuje w październiku.
Plej obsługuje Energizer w Polsce od 2016 roku. Już kilkukrotnie agencja wspierała markę także za granicą. W 2018 roku Plej odpowiadał za adaptację kreacji promocyjnych kampanii globalnej z 20th Century Fox w social mediach w 20 krajach na 3 kontynentach, a w 2019 roku agencja przygotowała koncept letniej loterii dla Energizer we Francji oraz odpowiadała za koncept kreatywny kampanii digital dla międzynarodowej promocji Energizer z Booking.com.
Dołącz do dyskusji: Plej odpowiada za jesienną kampanię Energizer na 44 rynkach