Plej wygrał przetarg na kampanię ubezpieczeń Allianz Polska
Kampania „Będzie dobrze” Allianz Polska została przygotowana przez wybraną w przetargu agencję Plej, a także Flotę Filmową.
Kampanię pod hasłem „Będzie dobrze” zobaczyć będzie można w digitalu. Dobiegają końca prace nad spotem wideo do komunikacji display oraz w social mediach.
Koncept kampanii opiera się na obserwacji, że pieniądze, same w sobie, nie dają poczucia bezpieczeństwa. Dopiero w połączeniu z troską, wyrażoną poprzez odpowiedzialną decyzję, pomagają żyć w przekonaniu, że mimo spotykających nas przeciwności – finalnie będzie dobrze. Taka właśnie jest idea nowej kampanii Allianz.
- Allianz Polska to kolejna firma, która zaufała Plej w tym roku. Cieszy nas, że do grona klientów agencji dołącza marka, która dla wielu Polaków (i nie tylko) jest synonimem bezpieczeństwa. Mamy nadzieję na kolejne współprace – powiedział Łukasz Gumowski, creative partner w Plej.
Po stronie agencji Plej jest koncept i przygotowanie kreacji - zarówno do materiałów wideo, jak i formatów statycznych. Za produkcję spotów odpowiada Flota Filmowa. Konsultacja marketingowa - Roman Jędrkowiak.
Dołącz do dyskusji: Plej wygrał przetarg na kampanię ubezpieczeń Allianz Polska