Poczta Polska z ofertą dla kibiców piłkarskiej polskiej reprezentacji
W placówkach Poczty Polskiej pojawiła się oferta przygotowana specjalnie dla kibiców polskiej reprezentacji piłkarskiej, która zagra w nadchodzącym mundialu w Rosji. Obejmuje ona m.in. koszulki, szaliki, czapki, flagi, flagietki, maskotki, albumy i kolorowanki dla dzieci.
- Nasza najnowsza oferta skierowana jest przede wszystkim do zwolenników drużyny Adama Nawałki, którzy mieszkają na wsi, w małych miejscowościach, gdzie nie ma ani księgarń, ani dużych supermarketów - powiedział Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.
Wśród oferowanych artykułów są książki o tematyce piłkarskiej, notesy i kalendarze z wizerunkami naszych reprezentantów. Na większości z nich jest podobizna Roberta Lewandowskiego. Są też zagadki piłkarskie, historia mistrzostw świata, koszulki z polskim godłem oraz drobne gadżety, jak np. magnesy na lodówkę.
Poczta Polska chwali się, że od kilku lat systematycznie rosną jej przychody z działalności handlowej. Po pierwszych miesiącach tego roku spółka odnotowała 5-proc. wzrost w porównaniu do danych z pierwszych czterech miesięcy 2017 r. Firma zakłada, że w tym roku uda jej się osiągnąć wartość sprzedaży z działalności handlowej na poziomie nawet pół miliarda złotych.
W nowej ofercie pojawiło się więcej produktów oraz wzbogacono propozycję wydawnictw książkowych (m.in. książki dotyczące historii Polski, a także biograficzne, beletrystyka, serie dla dzieci, poradniki). Klienci Poczty Polskiej mają możliwość zapoznania się z ofertą dzięki serwisowi poczyta.pl, który prezentuje wszystkie wydawnictwa książkowe dostępne w sieci placówek pocztowych. Dzięki serwisowi klienci mają możliwość sprawdzenia, czy w wybranym miejscu znajduje się poszukiwana przez nich książka. Dodatkowo na poczyta.pl można drogą elektroniczną zarezerwować dostępne w placówce wydawnictwa lub złożyć zamówienie.
Od 2015 roku w Poczcie Polskiej systematycznie rośnie sprzedaż prasy i książek, która w 2017 roku osiągnęła niemal 115 mln zł, podczas gdy jeszcze w roku 2015 było to niewiele ponad 100 mln. W ubiegłym roku Poczta Polska zanotowała wartość sprzedaży wynikającą z prowadzonej działalności handlowej na poziomie 400 mln zł.
Firma zakłada, że w tym roku uda się osiągnąć wartość sprzedaży z działalności handlowej na poziomie nawet pół miliarda złotych.
Mundial potrwa od 14 czerwca do 15 lipca br.
Dołącz do dyskusji: Poczta Polska z ofertą dla kibiców piłkarskiej polskiej reprezentacji