"Poczuj to na sobie w Factory"
W kwietniu ruszyła nowa, wiosenna kampania promocyjna centrum sklepów fabrycznych Factory
Za działania reklamowo-promocyjne dla FACTORY nieprzerwanie od 2 lat odpowiada agencja Communication Unlimited.
Celem prowadzonej kampanii jest poinformowanie o wiosennej zmianie kolekcji w FACTORY i zachęcenie potencjalnych klientów do odwiedzenia centrum. Ponieważ outlet jest konceptem nowym na naszym rynku, reklamy FACTORY wciąż jeszcze wzbogacane są o informację wyjaśniającą zasady funkcjonowania centrum (zniżki od 30%).
Elementem wyróżniającym kampanie FACTORY są czarno-białe zdjęcia, mające wywoływać skojarzenia z modą i markowymi produktami dostępnymi w centrum. Hasłem przewodnim wszystkich kampanii jest "Poczuj to na sobie".
Kampania skierowana jest do mieszkańców Warszawy i okolic, głównie ludzi młodych, szczególnie wieku 18- 35 lat. Prowadzona w oparciu o ogłoszenia prasowe w dziennikach Super Express (wydanie warszawskie), Metropol, Gazeta Wyborcza (wydanie stołeczne), 15 sekundowe spoty w radiu WAWA, reklamę zewnętrzną (billboardy i autobusy). Kampania potrwa do końca kwietnia. Autobusy z reklamą FACTORY będą kursowały po Warszawie do końca czerwca 2004 r.
Dołącz do dyskusji: "Poczuj to na sobie w Factory"