SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Podążaj za instynktem” w kampanii BiFi (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa mięsnych przekąsek BiFi. Akcję pod hasłem „Podążaj za instynktem” przygotowały firmy Grupa Eskadra i OMD.

Startująca właśnie kampania reklamowa mięsnych przekąsek BiFi jest utrzymana w żartobliwej konwencji opartej na wizerunku mitycznych wikingów trafiających do współczesnego świata. Przekaz pod hasłem „Podążaj za instynktem” podkreśla, że BiFi zaspokaja potrzeby żywieniowe prawdziwych facetów, nie wymagając przy tym przechowywania w lodówce.


Akcja reklamowa od 24 maja obejmuje telewizję (TVN, Polsat, TVP, At Media i Discovery&Animal) oraz internet (bannery na portalu Sport.pl w ramach sponsoringu serwisu „Wygraj Ligę”, konkurs dla internautów).

Kreację kampanii – zaplanowanej na 7 tygodni – przygotowała agencja reklamowa Grupa Eskadra, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: „Podążaj za instynktem” w kampanii BiFi (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Smakosz
BiFi jest najlepsze
0 0
odpowiedź