Podlasie promuje się kreatywnymi grami słownymi
Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna prowadzi kampanię promocyjną regionu pod hasłem "Zasil się naturą". Przygotowała ją agencja White Bits.
SuWOW!ki, DrOHiczyn, SUPER!aśl, ŁOOO!mża - takimi kreatywnymi grami słownymi promuje się Podlasie w social mediach. Grafiki prezentujące najatrakcyjniejsze turystycznie regiony pojawiają się w serwisach Facebook, LinkedIn i Instagram. Posty w ciągu 48 godzin od publikacji organicznie dotarły do 300 tys. osób. Pojawiły się setki pozytywnych, emocjonalnych komentarzy oraz autorskich wariacji na temat kolejnych nazw.
Celem kampanii zbudowanie świadomości i wizerunku Podlaskiego jako bliskiego, dostępnego i wartego odkrycia kierunku turystyki weekendowej.
W poprzedniej odsłonie akcji zaprezentowano „Podlaski Ekosystem Biznesowy”, w którym kreatywne gry słowne służyły do pokazania dum regionu (ŻUber, Kar-Touch ID).
Za opracowanie strategii komunikacji i jej realizację odpowiada agencja White Bits.
Dołącz do dyskusji: Podlasie promuje się kreatywnymi grami słownymi