Podravka w nowej kampanii stawia na kuchnię śródziemnomorską (wideo)
Podravka Polska promuje w telewizji środziemnomorskie produkty pomidorowe i makarony Podravka oraz oryginalne chorwackie pasty warzywne Ajvar. Kampania jest równolegle wspierana w digitalu i punktach sprzedaży. Potrwa do początku listopada.
Billboardy sponsorskie emitowane są w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych. Spoty podkreślają śródziemnomorski charakter produktów Podravka oraz chorwackie pochodzenie past warzywnych Ajvar. Kampania potrwa 7 tygodni, do początku listopada.
Kampania telewizyjna będzie równolegle wspierana w digitalu - w social mediach pojawią się inspiracyjne filmiki kulinarne z użyciem produktów Podravka. Zaplanowane jest również silne wsparcie w punktach sprzedaży, w tym m.in. w wybranych sklepach konsumenci będą mieli także okazję spróbować jak smakują oryginalne chorwackie pasty warzywne Ajvar Podravka.
Firma nie podała nazwy agencji reklamowej i domu mediowego, z którymi współpracowała przy kampanii.
Dołącz do dyskusji: Podravka w nowej kampanii stawia na kuchnię śródziemnomorską (wideo)