SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Podróże TV chce konkurować z National Geographic i Kuchnia.tv

Podróże TV, sprzedażowy kanał telewizyjny, wprowadza do swojej ramówki zagraniczne programy podróżnicze. Stacja chce tym samym konkurować na rynku kanałów podróżniczych i lifestylowych. Celem zmian jest zwiększenie jej oglądalności i pozyskanie nowych źródeł przychodów.

Wprowadzenie na antenę programów poprzedziły trwające kilka miesięcy analizy. - Nasza decyzja podyktowana jest dużym potencjałem rozwoju kanałów podróżniczych i lifestyle, których widownia systematycznie rośnie. Nowa oferta programowa ustawi nas w konkurencji wobec takich graczy telewizyjnych jak National Geographic, Kuchnia TV, Travel Channel - podkreśla Aleksander Gruszczyński, prezes spółki PTV Production będącej właścicielem Podróże.tv.

Dotychczas stacja koncentrowała się jedynie na sprzedaży wycieczek zagranicznych dla widzów znajdujących się w portfolio największych polskich touroperatorów. Poszerzenie ramówki to kolejny zabieg mający na celu zwiększenie dynamiki przychodów, obok realizowanej obecnie budowy własnej sieci "wysp sprzedażowych'' usytuowanych w centrach handlowych, jak dotąd w pięciu miastach na terenie kraju.

W najbliższym czasie kanał zaproponuje programy przybliżające widzom kulturę, tradycyjną kuchnię i ciekawostki z różnych krajów. W ramówce stacji pojawią się następujące tytuły: "Delektując się światem" (magazyn ukazując kultury i smaki różnych krajów), "Ukryta Azja" (program podróżniczy o Azji), "Ekstremalni podróżnicy" (seria o turystach uprawiających sporty ekstremalne w różnych zakątkach świata), "Ślubuję... Jedzmy" (program o parach z różnych kultur, które organizują wesela) oraz "Smaki świata" (magazyn o stylach życia i podróżach).

Stacja Podróże.tv nadaje od 2003 roku. Kanał należy do funduszy Capital Partners i operatora Triada S.A. W lipcu br. Podróże.tv oglądało średnio 268 osób, a udział stacji w rynku wyniósł 0,01 proc. Kanał dociera za pomocą platform cyfrowych i sieci kablowych do 21,8 proc. gospodarstw domowych w Polsce (dane AGB Nielsen Media Research).

Dołącz do dyskusji: Podróże TV chce konkurować z National Geographic i Kuchnia.tv

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl