Podwojenie doładowania w Heyah i Tak Taku – Rysiek, Winston i dwie kury w reklamach (wideo)
W Heyah i Tak Taku rusza promocja, w których wartość drugiego doładowania jest podwajana. Ofertę wspierają kampanie reklamowe przygotowane przez PTC we współpracy z G7 i Starcomem.
Podwojenie doładowania jest dostępne dla użytkowników Heyah i Tak Taka, którzy zasilą konto dwukrotnie w ciągu 5 dni. W Heyah i Heyah Mix minimalna wartość takiego doładowania wynosi 20 zł, a w Tak Taku, Tak Tak Fonie, Erze Fun, Mega Fun, Nowej Erze Mix i blueconnect starter – 25 zł. W ramach promocji drugie doładowanie jest w takiej sytuacji podwajane. W ten sposób do 11 lutego można jednorazowo zyskać na rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci nawet 150 zł (w ramach ofert Heyah lub do 300 zł (Tak Tak, Era i blueconnect starter).
Oferta jest wspierana przez działania reklamowe. W nowej kampanii TakTaka występują dwie kury, a nie jak w poprzednim spocie tej taryfy – jedna (więcej na ten temat). Akcja obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), radio, prasę i internet.
Natomiast nowe reklamy Heyah oparte są na wizerunku kota Ryśka i psa Winstona, którzy reklamują tę markę od dłuższego czasu. Obecna akcja obejmuje radio (stacje ogólnopolskie i tematyczne), prasę oraz internet.
Obie odsłony kampanii przygotował departament komunikacji rynkowej PTC we współpracy z agencją reklamową G7 i domem mediowym Starcom.
Dołącz do dyskusji: Podwojenie doładowania w Heyah i Tak Taku – Rysiek, Winston i dwie kury w reklamach (wideo)
Link do ankiety: ebadania.pl/01a9dbb5a699af78
Z góry dziękuję / Andrzej