"Pokonaj dupków za pomocą głosów" - zachęca Patagonia
W związku ze zbliżającymi się wyborami prezydenckimi w USA marka odzieżowa Patagonia rozpoczęła akcję zachęcającą do udziału w nich. Na metkach jej ubrań umieszczono hasło: "Pokonaj dupków za pomocą głosów".
Na metkach najnowszej kolekcji amerykańskiej marki odzieżowej Patagonia pojawiły się hasła "Vote The Assholes Out" (z ang. "pokonaj dupków głosami").
To jednak nie żart, ani błąd a celowe działanie. Jak podaje serwis mashable.com, marka znana z aktywizmu ekologicznego chce w ten sposób pokazać, że chcąc zapobiegać kolejnym zmianom klimatycznym, należy odsunąć od władzy tych, którzy do nich doprowadzają.
Powszechnie wiadomo też, że założyciele Patagonii nie kryją się z tym, że są przeciwni polityce Donalda Trumpa. Dlatego chcą zachęcić swoich klientów do głosowania, zarówno poprzez różne akcje w social mediach, jak i przez obecne działania z hasłami na metkach ubrań.
Patagonia tags have a new message. pic.twitter.com/0azyAVmOuh
— Michael Li 李之樸 (@mcpli) September 10, 2020
Zdjęcie metki z hasłem "Pokonaj dupków głosami" pojawiło się niedawno w social mediach i wywołało duże zainteresowanie. Niektórzy wątpili w jego autentyczność. Głos zabrał wówczas rzeczniczka Patagonii, Corley Kenna, potwierdzając, że jest ono prawdziwe: - Zostały one (metki) dodane do naszych organicznych szortów typu stand-up dla mężczyzn i kobiet, ponieważ odkąd zaczęliśmy je produkować, odtąd stawiamy czoła zmianom klimatycznym.
Rzecznika przekazała też, że Yvon Chouinard, założyciel i szef marki, odnosi się tak do polityków z każdej partii, którzy zaprzeczają kryzysowi klimatycznemu lub go lekceważą, a w dodatku są w posiadaniu pieniędzy z interesów naftowo-gazowych.
Informacje o tym, że hasła na metkach ubrań to zamierzone działanie marki potwierdził na Twitterrze także Brad Wieners, dyrektor copywritingu Patagonii.
Wybory prezydenckie w USA odbędą się 3 listopada br.
Dołącz do dyskusji: "Pokonaj dupków za pomocą głosów" - zachęca Patagonia