„Pokusa elegancji” w wyprzedażowej kampanii Silesia City Center
Pod hasłem „Pokusa elegancji” rozpoczęła się kampania reklamowa śląskiego centrum handlowego Silesia City Center. Wszystkie tegoroczne akcje marketingowe centrum będą prowadzone pod hasłem „Pełnia inspiracji”.
Trwająca obecnie kampania wyprzedaży w Silesia City Center podkreśla, że w ramach tej oferty produkty zostały przecenione nawet o 70 proc. Zaplanowane na cały styczeń działania to pierwsza z 6 akcji reklamowych centrum zaplanowanych na br. Ponadto Silesia City Center zamierza zorganizować 12 eventów tematycznych.
Wszystkie tegoroczne akcje marketingowe centrum będą oparte na spójnej koncepcji kreatywnej. Jej najważniejszymi elementami są hasło „Pełnia inspiracji” („The Essence of Inspiration”) oraz minimalistyczna, elegancka oprawa graficzna wykorzystująca kontrast bieli i czerni.
Działania reklamowe będą prowadzone na outdoorze oraz w internecie (głównie w social media). Ich koncepcję kreatywną przygotowała krakowska agencja Madeinbrain Studio, zdjęcia wykonała Aldona Karczmarczyk, a za zakup mediów we własnym zakresie odpowiada dział marketingu Silesia City Center.
Madeinbrain Studio opracowało też kreację kampanii Silesia City Center z 2011 i 2012 roku. W ub.r. były one prowadzone pod hasłem „Fascynuje bez granic” (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Pokusa elegancji” w wyprzedażowej kampanii Silesia City Center