Polo TV na czele oglądalności kanałów muzycznych. Disco Polo Music wyprzedziło 4FunTV (lipiec 2016)
W lipcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4Fun Hits & Dance, a najwięcej stracił kanał VH1.
Udział naziemnego kanału Polo TV w lipcu 2016 roku wyniósł 0,97 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 6,73 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez jednego z nadawców.
Oczko niżej znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 1,61 proc. do 0,61 proc. Grupa ZPR Media chce zmienić nazwę kanału na Ósemka TV i poszerzyć jego ofertę o programy rozrywkowe.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z pozycji czwartej. Jej udział zwiększył się o 17,65 proc. do poziomu 0,20 proc.
Na czwarte miejsce z kolei spadł kanał 4FunTV. Jego średni udział w lipcu br. uplasował się na poziomie 0,16 proc., po spadku o 23,81 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 250 proc., pochwalić się mogła stacja 4Fun Hits & Dance, której udział poszedł do góry do 0,07 proc. (kanał ten awansował z miejsca 12. na 6.).
Z kolei największy spadek, wynoszący 66,67 proc. do 0,01 proc., zanotowała stacja VH1, która w zestawieniu spadła z lokaty 11. na 14. - ostatnią.
Stacja | Wszyscy 4+ | Dynamika | |
lipiec 2015 | lipiec 2016 | ||
SHR % | SHR % | % | |
Polo TV | 1,04% | 0,97% | -6,73% |
Eska TV | 0,62% | 0,61% | -1,61% |
Disco Polo Music | 0,17% | 0,20% | 17,65% |
4FunTV | 0,21% | 0,16% | -23,81% |
Power TV | 0,05% | 0,08% | 60,00% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] | 0,02% | 0,07% | 250,00% |
Kino Polska Muzyka | 0,10% | 0,07% | -30,00% |
Stars.tv | 0,11% | 0,06% | -45,45% |
Viva Polska | 0,12% | 0,06% | -50,00% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 0,02% | 0,04% | 100,00% |
TO!TV | 0,04% | 0,04% | 0,00% |
Vox Music TV | 0,04% | 0,04% | 0,00% |
Muzo.tv | 0,01% | 0,02% | 100,00% |
VH1 | 0,03% | 0,01% | -66,67% |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lipcu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 0,61 proc., wyniósł 1,64 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (1,05 proc. udziału, w dół o 2,78 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do kanału Disco Polo Music, który przed rokiem był czwarty (0,34 proc.; + 25,93 proc.).
Największym wzrostem (o 300 proc. do 0,04 proc.) pochwalić się mogło Muzo.tv. Z kolei najwięcej w tym ujęciu (66,67 proc.) też stracił kanał VH1 - jego wynik zmalał do 0,02 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | Dynamika | |
lipiec 2015 | lipiec 2016 | ||
SHR % | SHR % | % | |
Polo TV | 1,63% | 1,64% | 0,61% |
Eska TV | 1,08% | 1,05% | -2,78% |
Disco Polo Music | 0,27% | 0,34% | 25,93% |
4FunTV | 0,41% | 0,31% | -24,39% |
Power TV | 0,07% | 0,18% | 157,14% |
Kino Polska Muzyka | 0,17% | 0,13% | -23,53% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] | 0,04% | 0,12% | 200,00% |
Stars.tv | 0,23% | 0,10% | -56,52% |
Viva Polska | 0,20% | 0,10% | -50,00% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 0,05% | 0,09% | 80,00% |
Vox Music TV | 0,09% | 0,08% | -11,11% |
Muzo.tv | 0,01% | 0,04% | 300,00% |
TO!TV | 0,03% | 0,04% | 33,33% |
VH1 | 0,06% | 0,02% | -66,67% |
Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele oglądalności kanałów muzycznych. Disco Polo Music wyprzedziło 4FunTV (lipiec 2016)
maxs - disco polo nie potrzebuje żadnej promocji, bo ten gatunek sam się broni nawet bez pomocy mediów tak jak to było przed uruchomieniem Polo TV i VOX FM :)