Połowa konsumentów regularnie stołuje się poza domem
48 proc. konsumentów na świecie przynajmniej raz w tygodniu spożywa posiłki w restauracji lub w innym miejscu poza domem - wynika z badania Nielsena.
W ujęciu regionalnym, najczęściej poza domem stołują się badani z regionu Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Północnej.
Codziennie lub nawet częściej poza domem je 9 proc. respondentów. Biorąc pod uwagę poszczególne państwa, liderzy pod tym względem to Hongkong, Tajwan i Malezja.
Najczęściej poza domem badani jedzą kolację i lunch, rzadziej jest to śniadanie.
57 proc. badanych na świecie, którzy jedzą poza domem, wybierają restauracje typu fast food. Najchętniej z ich oferty korzystają respondenci z Ameryki Północnej (69 proc.). Z kolei konsumenci z Malezji (51 proc.), Tajwanu (50 proc.) i Wietnamu (48 proc.) najczęściej kupują posiłki na ulicy. Główne czynniki decydujące o wyborze dostawcy out-of-home to cena i jakość jedzenia.
Badanie "Nielsen Global Out-of-Home Dining Survey" zostało przeprowadzone przez firmę Nielsen w dniach 10 sierpnia - 4 września 2016 r. na grupie ponad 30 tys. internautów z 61 państw w regionie Azji i Pacyfiku, Europie, Ameryce Łacińskiej, regionie Bliskiego Wschodu i Afryki oraz Ameryce Północnej, reprezentatywnej ze względu na wiek i płeć.
Dołącz do dyskusji: Połowa konsumentów regularnie stołuje się poza domem
__________________________
Producent POS http://gastro.pl/