SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Połowa polskich internautów niechętna markom w portalach społecznościowych

Przedsiębiorstwa tracą czas i pieniądze próbując dotrzeć do klientów w internecie, nie zdając sobie przy tym sprawy, że wielu z konsumentów czuje się zdegustowanych faktem, że duże marki wkraczają w świat ich społecznościowych relacji.

Połowa (51 proc.) internautów w Polsce korzystających z portali społecznościowych nie życzy sobie, aby marki przeszkadzały im podczas aktywności w tego typu serwisach - wynika z raportu Digital Life przygotowanego przez agencję badawczo-doradczą TNS.

Na rynkach rozwiniętych taka niechęć jest jeszcze większa i dotyczy średnio 57 proc. konsumentów.

Raport Digital Life jest oparty na badaniu TNS, w którym udział wzięło 72 tys. konsumentów z 60 krajów świata.

Dołącz do dyskusji: Połowa polskich internautów niechętna markom w portalach społecznościowych

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bruce
Lead oraz wnioski godne przedszkolaka. Dla reklamy TV ten wskaźnik przekracza 80%, a narzędzie ma potężną moc budowania wizerunku i stymulowania sprzedaży. To samo dotyczy społeczności; z tej połowy która "jest niechętna markom w serwisach" pewnie połowa z radością klika w reklamowe bannery, bierze udział w konkursach etc.
odpowiedź
User
Capo
Gratuluję obiektywnego sformułowania pytania i głębszej analizy.....
odpowiedź
User
korrado
kto pisał tą analizę i tak "wnikliwie" badał?... tak zadane pytanie o "przeszkadzanie" z natury rzeczy powinno doprowadzać do wyniku nawet gorszego niż ten... trzeba się na prawdę postarać żeby tak zadać pytanie w badaniu :p
odpowiedź