SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serviceplan Health/Change Serviceplan wygrała przetarg Polpharmy

W wyniku przetargu Polpharma wybrała Serviceplan Health/Change Serviceplan (Group One) do stworzenia komunikacji dla Heviran Comfort Max, preparatu na opryszczkę.

Heviran wykorzystuje w swojej komunikacji brand hero - Lady Opryszczkę. Heviran Comfort Max to wariant produktowy stosowany przeciwko jej nawrotom. Zatem w komunikacji tegoż wariantu, Polpharma pokazuje wielokrotne zbliżanie się problemu – czyli opryszczki oraz jej skutecznie zdematerializowanie.  Heviran Comfort Max.

- Propozycja Serviceplan Health urzekła nas na etapie przetargu, a wyniki badań konsumenckich utwierdziły nas w przekonaniu, że ta historia to świetny wybór, który daje największy potencjał businessowy - komentuje Martyna Bartczak, kierownik kategorii marketingowej, Polpharma.

Kampania została wyprodukowana przez dom produkcyjny Lemon, reżyseria Marek Cichy, postprodukcja Badi Badi.

Dołącz do dyskusji: Serviceplan Health/Change Serviceplan wygrała przetarg Polpharmy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl