Serviceplan Health/Change Serviceplan wygrała przetarg Polpharmy
W wyniku przetargu Polpharma wybrała Serviceplan Health/Change Serviceplan (Group One) do stworzenia komunikacji dla Heviran Comfort Max, preparatu na opryszczkę.
Heviran wykorzystuje w swojej komunikacji brand hero - Lady Opryszczkę. Heviran Comfort Max to wariant produktowy stosowany przeciwko jej nawrotom. Zatem w komunikacji tegoż wariantu, Polpharma pokazuje wielokrotne zbliżanie się problemu – czyli opryszczki oraz jej skutecznie zdematerializowanie. Heviran Comfort Max.
- Propozycja Serviceplan Health urzekła nas na etapie przetargu, a wyniki badań konsumenckich utwierdziły nas w przekonaniu, że ta historia to świetny wybór, który daje największy potencjał businessowy - komentuje Martyna Bartczak, kierownik kategorii marketingowej, Polpharma.
Kampania została wyprodukowana przez dom produkcyjny Lemon, reżyseria Marek Cichy, postprodukcja Badi Badi.
Dołącz do dyskusji: Serviceplan Health/Change Serviceplan wygrała przetarg Polpharmy