"Kevin sam w domu" najdroższy w świątecznym cenniku reklamowym Polsatu
W ofercie handlowej Polsatu na grudzień najwyżej wyceniono spot przy filmie "Kevin sam w domu" w wigilijny wieczór. Reklama kosztuje 73,7 tys. zł netto.
Najdroższa reklama w Polsacie w grudniu kosztuje 73,7 tys. zł netto (cena dla spotu 30-sek., bez rabatów). Zostanie wyemitowana w wigilijny wieczór przy filmie "Kevin sam w domu".
Nieznacznie mniej, 71 tys. zł, trzeba zapłacić za spot przy serwisie sportowym w dni powszednie. Stawka za emisję w niedziele jest niższa i wynosi maksymalnie 53,3 tys. zł.
62,2 tys. zł kosztuje reklama w paśmie filmowym "Mega Hit", a 60 tys. zł trzeba zapłacić za spot w paśmie kabaretowym emitowanym w niedzielne wieczory.
Na 52,2 tys. zł wyceniono reklamę przy serialu "Pierwsza miłość", a na 49,3 tys. zł - reklamę w sylwestrowy wieczór w trakcie "Sylwestrowej Mocy Przebojów".
17 grudnia wieczorem Polsat pokaże specjalne, świąteczne wydanie programu "Twoja twarz brzmi znajomo". Reklama przy nim kosztuje 45,7 tys. zł.
Z kolei 6 grudnia br. zostanie pokazany koncert "Fundacja Polsat 25 lat. Jesteśmy dla dzieci". Tutaj spot wyceniono na 42,8 tys. zł.
Cena reklamy przy "Wydarzeniach" wynosi 50,1 tys. zł w niedziele i 45,8 tys zł w dni powszednie, a przy prognozie pogody - 47,1 tys. zł w niedziele i 26,3 tys. zł w dni robocze.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy podał ceny reklam na grudzień br. Wcześniej zrobiły to Biuro Reklamy TVP i TVN Media.
Według danych Nielsen Audience Measurement w październiku br. średnia widownia minutowa Polsatu wynosiła 481 414 widzów, a udział w rynku oglądalności - 8,15 proc., po spadku o 7 proc. rok do roku.
Dołącz do dyskusji: "Kevin sam w domu" najdroższy w świątecznym cenniku reklamowym Polsatu