SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Kevin sam w domu" najdroższy w świątecznym cenniku reklamowym Polsatu

W ofercie handlowej Polsatu na grudzień najwyżej wyceniono spot przy filmie "Kevin sam w domu" w wigilijny wieczór. Reklama kosztuje 73,7 tys. zł netto.

fot. materialy prasowefot. materialy prasowe

Najdroższa reklama w Polsacie w grudniu kosztuje 73,7 tys. zł netto (cena dla spotu 30-sek., bez rabatów). Zostanie wyemitowana w wigilijny wieczór przy filmie "Kevin sam w domu".

Nieznacznie mniej, 71 tys. zł, trzeba zapłacić za spot przy serwisie sportowym w dni powszednie. Stawka za emisję w niedziele jest niższa i wynosi maksymalnie 53,3 tys. zł.

62,2 tys. zł kosztuje reklama w paśmie filmowym "Mega Hit", a 60 tys. zł trzeba zapłacić za spot w paśmie kabaretowym emitowanym w niedzielne wieczory.

Na 52,2 tys. zł wyceniono reklamę przy serialu "Pierwsza miłość", a na 49,3 tys. zł - reklamę w sylwestrowy wieczór w trakcie "Sylwestrowej Mocy Przebojów".

17 grudnia wieczorem Polsat pokaże specjalne, świąteczne wydanie programu "Twoja twarz brzmi znajomo". Reklama przy nim kosztuje 45,7 tys. zł.

Z kolei 6 grudnia br. zostanie pokazany koncert "Fundacja Polsat 25 lat. Jesteśmy dla dzieci". Tutaj spot wyceniono na 42,8 tys. zł.

Cena reklamy przy "Wydarzeniach" wynosi 50,1 tys. zł w niedziele i 45,8 tys zł w dni powszednie, a przy prognozie pogody - 47,1 tys. zł w niedziele i 26,3 tys. zł w dni robocze.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy podał ceny reklam na grudzień br. Wcześniej zrobiły to Biuro Reklamy TVP i TVN Media.

Według danych Nielsen Audience Measurement w październiku br. średnia widownia minutowa Polsatu wynosiła 481 414 widzów, a udział w rynku oglądalności - 8,15 proc., po spadku o 7 proc. rok do roku.

Dołącz do dyskusji: "Kevin sam w domu" najdroższy w świątecznym cenniku reklamowym Polsatu

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rycho
Taki film przerywać reklamami?! Zbrodnia! :D
odpowiedź
User
ciekawy
a ja obejrzę, choć fabuła się nie zmieni, warto być na bieżąco
odpowiedź
User
xxxxxxxxxxxx
Po co znowu??
odpowiedź