SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat: najdroższy we wrześniu 'Skazany na śmierć'

Spot w czasie emitowanej w niedziele o 20.00 trzeciej serii amerykańskiego serialu "Skazany na śmierć" to najdroższa pozycja we wrześniowym cenniku Polsatu. Średnio reklamy w tej stacji w przyszłym miesiącu w porównaniu do września ub.r. będą droższe o ponad połowę.

Za 30-sekundową reklamę w czasie pierwszej przerwy reklamowej w "Skazanym na śmierć" we wrześniu br. trzeba zapłacić 76,8 tys. zł. Rok temu cena spotu w tym paśmie wahała się od 42,4 tys. zł do 49,1 tys. zł, co oznacza średni wzrost o 67 proc.

Z kolei reklamy przy nowym programie rozrywkowym stacji - nadawanej w piątki od połowy września "Fabryce gwiazd" - kosztują odpowiednio 54,2 tys. zł (pierwsza przerwa), 54,8 tys. zł (druga) i 60,6 tys. zł (trzecia i czwarta). W zeszłym roku, gdy w tym czasie nadawano film fabularny, ceny reklam w jego przerwach wahały się od 36,1 tys. zł do 39,8 tys. zł (dotyczy ostatniego piątku września 2007 r.)

Polsat Media informuje, że wzrost CPP netto we wrześniu br. w porównaniu do września ub.r. wyniósł ponad 50 proc. Według Macieja Głuszaka, software development managera z Omnicom Media Group, skala podwyżek jest jeszcze większa. - Wzrost średniej ceny bloku o ponad 50 proc. i niższe od zeszłorocznych oglądalności oznaczają wzrost CPP o prawie 75 proc. - uważa Głuszak.

Polsat sprzedaż czasu reklamowego rozpoczął wczoraj - jako ostatnia z trzech głównych telewizji.

Dołącz do dyskusji: Polsat: najdroższy we wrześniu 'Skazany na śmierć'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl