SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat promuje “Tylko muzykę” i seriale (foto)

Telewizja Polsat 1 marca br. ruszyła z kampanią reklamową wiosennej ramówki. Akcja promuje show “Tylko muzyka. Must Be The Music", seriale “Linia życia”, Hotel 52” i “Szpilki na Giewoncie” oraz mecze Ligi Mistrzów.

Działania obejmują prasę, radio, internet oraz outdoor.

Kreację kampanii przygotowała Focus Advantage we współpracy z działem promocji Pionu Marketingu Polsatu, a media zakupił PHD Media Direction.



Kampania potrwa do końca miesiąca.

Dołącz do dyskusji: Polsat promuje “Tylko muzykę” i seriale (foto)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl