Polsat reklamowo obsługiwany przez agencję Freundschaft
Agencja Freundschaft poszerzyła współpracę z Grupą Polsat Plus o nową markę, którą jest Polsat, przejmując tym samym obsługę wszystkich największych brandów z portfolio GPP.
Freundschaft, które jest związane z GPP od 2014 r., obecnie odpowiada za komunikację marek Plus (z wyjątkiem linii Plus na Kartę), Plush, Polsat Box, Netia, Interia i Polsat.
Pierwszym zadaniem agencji w ramach nowej umowy dotyczącej obsługi reklamowej Polsatu było współtworzenie komunikacji wiosennej ramówki stacji. Freundschaft odpowiada za kompleksową komunikację marki. Zakres współpracy obejmuje m.in. kampanie programów informacyjnych, rozrywkowych, seriali i wydarzeń realizowanych przez Polsat (jak np. Sopot Super Hit Festival).
- Napawa nas dużą satysfakcją fakt docenienia przez Grupę Polsat naszych kompetencji i doświadczenia w kategorii rozrywka i multimedia. Liczymy, że wspólnie z zespołem Polsatu będziemy tworzyć silną i wyróżnialną komunikację dla tej marki jej wszystkich formatów stacji głównej oraz kanałów tematycznych - mówi Magdalena Korczak, client service director Freundschaft.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Polsat reklamowo obsługiwany przez agencję Freundschaft