SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat: śpiewające dzieci nie okazały się przebojowe

Zakończony w miniony niedzielę program rozrywkowy "Przebojowedzieci" cieszył się mniejszą popularnością niż nadawane w tym samymczasie propozycje konkurencji. Miał też mniej widzów niż programyemitowane w Polsacie w tym samym czasie rok temu.

Średnia oglądalność wyemitowanych wiosną odcinków muzycznegoshow wyniosła 771 tys. widzów, co dało Polsatowi 9,96 proc. udziałuw grupie 4+ i 10,50 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.*

Rok temu w tym niedzielnym paśmie między 9.45 a 10.41 Polsatśledziło więcej widzów - kanał wybierało wtedy 1,58 mln osób przyudziałach wynoszących odpowiednio 20,14 proc. i 22,5 proc.


Wszyscy 4+
16-49
DataAMRSHR %SHR%
30-03-2008692 7289,23%9,64%
06-04-2008817 8909,52%10,66%
13-04-2008772 1038,86%8,33%
20-04-2008984 39111,34%11,37%
27-04-2008869 72511,19%11,91%
04-05-2008868 54310,67%11,25%
11-05-2008683 09610,15%11,06%
25-05-2008596 7847,65%8,98%
01-06-2008575 3288,26%8,32%
08-06-2008798 56411,61%12,33%
15-06-2008821 60311,16%11,82%
średnia770 8869,96%10,50%


W czasie nadawania "Przebojowych dzieci" Polsat był dopiero czwartąstacją w rynku telewizyjnym. Liderem pasma była TVP 2, któraminimalnie wyprzedzała TVP 1 (Dwójka emitowała wtedy m.in. "Bosoprzez świat", "Zacisze gwiazd" i dokumenty i miała 1,53 widzów, aJedynka - gł. filmy, co dało jej 1,51 mln oglądających). Na trzecimmiejscu znalazła się TVN ("Dzień dobry TVN"; 1,33 mln).


Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR%
TVP 21 532 53819,75%
TVP 11 513 73819,51%
TVN1 325 82717,09%
Polsat - Przebojowe dzieci770 8869,96%


Reklamy nadawane wokół programu przyniosły Polsatowi wpływy napoziomie 2,26 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). *

Z danych wynika, iż "Przebojowe dzieci" oglądały prawnie równiechętnie kobiety, jak i mężczyźni. Program cieszył się popularnościązarówno wśród najmłodszych widzów, jak i osób w średnim wieku istarszych, a także wśród mieszkańców wsi.



ADH %AFF
PłećMężczyźni48,62%101

Kobiety51,38%99
Wiek4- 98,35%134

10- 159,15%121

16 - 193,04%49

20 - 246,71%76

25 - 296,97%82

30 - 346,12%78

35 - 397,52%112

40 - 446,16%94

45 - 499,71%126

50 - 5410,73%130

55 - 5910,33%144

60+15,22%83
Wlk.miastaWieś50,15%130

< 50 tys.19,90%84

50-100 tys.6,05%68

100-200 tys.6,41%80

> 200 tys.17,49%84
ZawódTop management3,93%47

Pracownicy szczebla średniego6,75%50

Pracownicy fizyczni i rolnicy27,31%139

Emeryci26,35%102

Inne35,66%109
WykształceniePodstawowe55,02%125

Średnie23,33%77

Wyższe4,15%35

Inne17,50%127


Na razie nie zapadła jeszcze decyzja, czy jesienią Polsat pokażekolejne odcinki programu. Produkująca show firma Profilm (należy doATM Grupy) informuje, że cały czas trwają rozmowy z Polsatem natemat przyszłości programu.


* - Podane dane nie obejmują dwóch odcinków programu: pierwszegopokazanego 9 marca br. o 16.45 (oglądało go 1,17 mln widzów przyudziale poziomie 9,86) i wyemitowanego 18 maja br. wyjątkowo o 7.57(miał 639 tys. widzów i 13,83 proc. udziału).

Dołącz do dyskusji: Polsat: śpiewające dzieci nie okazały się przebojowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl