SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat Sport umocnił pozycję lidera, Orange Sport o 340 proc. do góry

Najchętniej oglądanym kanałem sportowym w listopadzie br. był Polsat Sport, który jeszcze umocnił swoją pozycję. Liderem wzrostu był ponownie Orange Sport, a najwięcej stracił ESPN Classic.

Udziału Polsatu Sport w zeszłym miesiącu wyniósł 0,91 proc., czyli o 53,2 proc. więcej niż rok temu. Stacja ta w listopadzie br. transmitowała m.in. mecze Polaków w rozgrywanym w Japonii Pucharze Świata w siatkówce mężczyzn (więcej na ten temat). Drugie miejsce zajął Eurosport, który zaliczył wzrost o 7,8 proc. do poziomu 0,36 proc. udziału. Trzecią pozycję utrzymał Polsat Sport Extra. Jego wynik to 0,20 proc. po spadku o 0,5 proc.

Podobnie jak w poprzednich miesiącach, najbardziej do góry poszły wyniki stacji Orange Sport, która powstała w miejsce Orange Sport Info. Jej udział wzrósł aż o 343,5 proc. do 0,10 proc. Kanał ten znalazł się na pozycji siódmej. Sporo zyskał też plasujący się na miejscu piątym Eurosport 2 (119,6 proc.).

Zdecydowanie niższe były spadki oglądalności, które dotknęły w sumie czterech stacji. Najwięcej starcił ostatni w rankingu kanał ESPN Classic, którego udział zmalał o 33,3 proc. do 0,01 proc.

listopad wszyscy 4+
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Polsat Sport 39 425 0,592 58 847 0,907
Eurosport 22 080 0,332 23 201 0,358
Polsat Sport Extra 13 593 0,204 13 155 0,203
Canal+ Sport  13 460 0,202 10 919 0,168
Eurosport2 3 735 0,056 8 007 0,123
TVP Sport 7 882 0,118 7 411 0,114
Orange Sport  1 546 0,023 6 592 0,102
Extreme Sports 4 461 0,067 6 093 0,094
Sportklub 1 847 0,028 3 038 0,047
Polsat Futbol 1 733 0,026 2 114 0,033
Canal+ Gol  914 0,014 1 202 0,019
ESPN Classic 596 0,009 398 0,006


W grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce także zajął Polsat Sport z udziałem 0,84 proc. (wzrost o 46,4 proc.), drugi był Eurosport (0,27 proc., + 14,6 proc.), natomiast trzecią lokatę, mimo spadku o 27,6 proc., utrzymał Canal+ Sport (0,21 proc.).

Orange Sport w tej grupie zyskał aż 808,3 proc., natomiast będący liderem spadku ESPN Classic, stracił tylko 40 proc.  

listopad wszyscy 16-49
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Polsat Sport 16 416 0,571 22 744 0,836
Eurosport 6 874 0,239 7 458 0,274
Canal+ Sport  8 215 0,286 5 626 0,207
Polsat Sport Extra 6 148 0,214 5 497 0,202
Extreme Sports 2 951 0,103 3 892 0,143
Eurosport2 1 515 0,053 3 705 0,136
TVP Sport 3 066 0,107 3 136 0,115
Orange Sport  341 0,012 2 977 0,109
Sportklub 1 003 0,035 1 158 0,043
Polsat Futbol 648 0,023 971 0,036
Canal+ Gol  441 0,015 555 0,020
ESPN Classic 289 0,010 162 0,006


Najchętniej oglądanym programem w kanałach sportowych w listopadzie br. był relacja z gali “KSW 17”, którą w Polsacie Sport obejrzało 570 tys. widzów. Kanał ten umieścił ogółem w dziesiątce najpopularniejszych pozycji aż sześć programów. 

Raport top programów wszyscy 4+
Program   AMR SHR %
KSW 17 - ZEMSTA /RELACJA SPORT./ Polsat Sport 570 300 4,42
PUCHAR SWIATA W SIATKOWCE MEZCZYZN Polsat Sport 514 877 13,06
MECZ TOWARZYSKI SIATKOWKI Polsat Sport 285 146 3,17
W.CH /WEIGHTLIFTING/ Eurosport 275 000 1,74
W.CUP /SKI JUMPING/ Eurosport 261 852 3,32
PUCHAR GDYNI /MECZ PILKA RECZNA MEZ./ Polsat Sport 257 675 1,67
MECZ TOWARZYSKI PILKI NOZNEJ TVP Sport 247 122 1,63
GALA BOKSU ZAWODOWEGO /SPORT/ Polsat Sport 233 061 5,63
EKSTRAKLASA /MECZ PILKI NOZNEJ/ Canal+ Sport 232 005 1,56
KSW 17 - ZEMSTA /REP.POL./ Polsat Sport 209 790 5,85

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Polsat Sport umocnił pozycję lidera, Orange Sport o 340 proc. do góry

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asd
Ranking znowu niepełny! a gdzie N SPORT? po raz kolejny pomijacie ten kanał!
0 0
odpowiedź
User
ads_kontrra
bo nikt go nie ogląda??? :))
0 0
odpowiedź
User
contlla
n sport jest dostepny na platformach cyfrowych i kablówkach (np. vectra), ma wyłaczne prawa do wszystkich meczy LM i LE, i wychodzi na to, że go niby nikt nie ogląda? nawet te sto pare osób co ma espn?
0 0
odpowiedź