1,8 mln widzów SuperHit Festiwal w piątek, 1,9 mln - w sobotę. Polsat zdecydowanym liderem
Szóstą edycję Polsat SuperHit Festiwal w piątek oglądało średnio 1,79 mln widzów, a w sobotę - 1,93 mln. Stacja w oba dni nadawania imprezy była liderem rynku telewizyjnego - wynika z wstępnych danych telemetrycznych udostępnionych przez stację.
SuperHit Festiwal 2021 na antenie Polsatu transmitowany był przez dwa dni - w okresie od 25 do 26 czerwca br. Muzyczna impreza przyciągnęła przed ekrany średnio 2,24 mln widzów, co przełożyło się na 18,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 20,56 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Jak wynika z udostępnionych przez Telewizję Polsat wstępnych danych Nielsen Audience Measurement, pierwszego dnia Polsat SuperHit Festiwal 2021 śledziło 1,79 mln widzów, co przełożyło się na 18,2 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 17,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Polsat w czasie transmisji SuperHit Festiwal 2021 w piątkowy wieczór (tj. od godz. 19.59 do 0.16) był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego zarówno w 4+, jak i w 16-49. W 4+ drugi był TVN (7,3 proc.), trzecia - TVP2 (6 proc.), a czwarta - TVP1 - 5,4 proc. Z kolei w 16-49 wynik drugiego TVN wyniósł 10,2 proc. W tym ujęciu dalej uplasowały się: TVP2 i TV Puls (po 5,1 proc.) i TVN7 (4,5 proc.).
Przynajmniej przez 1 minutę piątkową część Polsat SuperHit Festiwal obejrzało 7,35 mln osób.
Tego dnia odbył się koncert „Płynie w nas gorąca krew”, w ramach którego na sopockiej scenie gościła Beata Kozidrak wraz zespołem Bajm. Kolejna muzyczną gwiazdą wieczoru była Cleo, a następnie widzowie mogli obejrzeć kabaretony w ramach „Sopockiego hitu kabaretowego”. Na scenie pojawili się: Kabaret Moralnego Niepokoju, Kabaret Młodych Panów, Kabaret Ani Mru Mru, Kabaret Smile, Piotr Bałtroczyk, Jerzy Kryszak, Grupa Mocarta, Kabaret Czesuaf i Kalasznikof.
- Patrząc jak zgromadzona w Operze Leśnej publiczność bawi się, oglądając występy najlepszych polskich kabaretów, czy śpiewając z Beatą i Bajmem swoje ukochane piosenki, poczułam, jak bardzo wszyscy tęskniliśmy za takimi wydarzeniami. Odnieśliśmy także ogromny sukces pod kątem oglądalności telewizyjnej. Co 5. Polak zdecydował się spędzić z nami ten wyjątkowy wieczór - w sobotę komentowała Nina Terentiew, dyrektor programowa Telewizji Polsat.
1,9 mln widzów sobotnich koncertów
Drugiego dnia Polsat SuperHit Festiwal 2021 otworzył koncert rockowego zespołu Maneskin, który został zwycięzcą tegorocznej Eurowizji. Następnie - w ramach koncertu „Najlepszi z najlepszych” - widzowie zobaczyli artystów, którzy sprzedali najwięcej płyt, ich utwory były najczęściej grane w radiu i zdobywali Bursztynowe Słowiki. Wśród wykonawców znaleźli się: sanah, Kayah, Viki Gabor, Doda, Cleo, Paweł Domagała, Andrzej Piaseczny, Kamil Bednarek, Sławomir, Justyna Steczkowska, Michał Szpak, IRA, Enej, Kortez, Pectus, Golec uOrkiestra i Gromee.
W sobotę między godz. 20.02 a 23.17 Polsat śledziło 1,93 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 17,6 proc. i 17,9 proc. udziału. Również w tym paśmie stacja była liderem rynku telewizyjnego w obu grupach wiekowych. W 4+ druga była TVP1 (15,4 proc.), trzeci - TV Puls (5 proc.), a czwarty - TVN (4,5 proc.). Również w 16-49 druga była TVP1 (17,4 proc.), a dalsze miejsca zajęły: TVN (6,5 proc.) i TVN7 (4,1 proc.).
Drugiego dnia 1-min zasięg Polsat SuperHit Festiwal 2021 wyniósł 6,4 mln osób.
W ub.r. Superhit Festiwal odwołany wskutek epidemii
Polsat Superhit Festiwal odbywał się co roku - od 2015 do 2019 roku (zastępując Sopot TOPtrendy Festiwal). W maju 2020 roku miała mieć miejsce szósta edycja imprezy, ale z powodu pandemii COVID-19 widowisko zostało przeniesione na kolejny rok.
Ostatnią edycję koncertów Polsat transmitował w okresie od 26 do 24 maja 2019 roku. Muzyczna impreza przyciągnęła przed ekrany średnio 2,24 mln widzów, co przełożyło się na 18,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 20,56 proc. w grupie 16-59. Wpływy z reklam wyemitowanych wokół imprezy wyniosły 20,74 mln zł. (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,8 mln widzów SuperHit Festiwal w piątek, 1,9 mln - w sobotę. Polsat zdecydowanym liderem
:D
Klapa to twój komentarz 😅. Biorąc pod uwagę że jest Euro to oglądalności ponad 2 mln jest bardzo dobra. Nawet jeśli chodzi o średnią z dwóch dni