SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polscy internauci stają się prosumentami

Ponad połowa internautów sugeruje się opiniami innych użytkownikówsieci podejmując decyzję zakupową - wynika z badania Gemius SA.Największy wpływ na decyzję mają komentarze na aukcjach oraz opiniew sklepach internetowych.

Aż 82% internautów spotkało się z opiniami innych użytkownikówna temat marek, produktów i usług, które kupili lub o którychsłyszeli. Głównym źródłem tych informacji są opinie na aukcjach i wsklepach internetowych. Wyprzedzają one porównywarki cen, apozostawiają w tyle fora i listy dyskusyjne, portalespołecznościowe czy blogi.

O roli opinii innych użytkowników w procesie zakupowym stanowifakt, że 67% internautów trafia na nie w momencie planowaniazakupu. Ponad połowa badanych uznała, że informacje te są pomocnew podjęciu decyzji zakupowej.

Badanie zostało przeprowadzone między 4 a 10 grudnia nareprezentatywnej grupie 1500 internautów powyżej 14. rokużycia.

Dołącz do dyskusji: Polscy internauci stają się prosumentami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl