Polska Izba Ubezpieczeń informuje o bezpośredniej likwidacji szkód
Rozpoczyna się kampania Polskiej Izby Ubezpieczeń informująca o uruchomieniu systemu bezpośredniej likwidacji szkód (BLS). Akcja jest skierowana głównie do młodych kierowców. Przygotowały i realizują ją firmy VML Poland i Havas PR Warsaw.
Kampania podkreśla, że w ramach bezpośredniej likwidacji szkód poszkodowany w kolizji drogowej może zgłosić szkodę swojemu ubezpieczycielowi, a nie ubezpieczycielowi sprawcy. Skierowana jest przede wszystkim do osób w wieku 25-35 lat zainteresowanych motoryzacją.
- Rynek ubezpieczeń wprowadził jedno z najbardziej proklienckich rozwiązań ostatnich lat. Chcemy, aby jak największa liczba kierowców dowiedziała się na czym polega BLS i dlaczego jest to zmiana na lepsze. BLS jest bardzo prostym rozwiązaniem, które sprowadza się do logicznego działania: jesteś poszkodowanym w stłuczce - dzwoń do swojego ubezpieczyciela - opisuje Jan Grzegorz Prądzyński, prezes Polskiej Izby Ubezpieczeń.
Głównym elementem akcji jest strona internetowa zglaszamstluczke.pl zawierająca wszystkie kluczowe informacje na temat funkcjonowania systemu BLS oraz listę firm ubezpieczeniowych, które już go stosują. Ponadto od 3 czerwca będą emitowane reklamy w internecie (na Facebooku, YouTubie i stronach z sieci reklamowej Google), a od 8 czerwca w radiu (w Trójce, TOK FM, RMF Classic, Antyradiu i Rock Radiu). Pierwszy etap akcji będzie prowadzony w czerwcu, a drugi od września do października.
Strategią i kreacją kampanii zajęła się agencja VML Poland, a działania PR (w ramach stałej obsługi Polskiej Izby Ubezpieczeń) realizuje agencja Havas PR Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Polska Izba Ubezpieczeń informuje o bezpośredniej likwidacji szkód