POT będzie promować laureatów konkursu Najlepszy Produkt Turystyczny
Polska Organizacja Turystyczna zamierza najpóźniej w czerwcu przeprowadzić miesięczną kampanię promującą laureatów konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny - Certyfikat POT pod nazwą alePolska.
Głównym celem kampanii jest dotarcie z informacją do osób zainteresowanych turystyką oraz podróżowaniem po Polsce. Działania reklamową mają wypromować ofertę polskiego rynku turystycznego, a w szczególności 12 produktów turystycznych wyłonionych w 2017 w ramach konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny Certyfikat POT. Są wśród nich m.in. Kopalnia Guido, Żywe Muzeum Piernika, Europejskie Centrum Solidarności, Muzeum Mydła i Historii Brudu.
POT do realizacji tej kampanii wybierze agencję. Obecnie Organizacja zbiera z rynku informacje na temat szacunków kosztów jej realizacji. Wybrana agencja zajmie się m.in. przygotowaniem 12 reportaży wideo o każdym z laureatów konkursu (w dwóch wersjach: 30-sekundowej i 5-minutowej).
Reportaże te mają zawierać historię promowanych miejsc opowiedzianą przez osoby z lokalnej społeczności. Będzie też odpowiadać za publikację artykułu opisującego ideę konkursu na w magazynie drukowanym o profilu turystycznym o średniej sprzedaży nie mniejszej niż 20 tys. egz. miesięcznie oraz w magazynie popularno-naukowym o sprzedaży nie mniejszej niż 25 tys. egz. miesięcznie.
Kampania będzie trwać miesiąc i ma być zrealizowana najpóźniej w czerwcu br.
Dołącz do dyskusji: POT będzie promować laureatów konkursu Najlepszy Produkt Turystyczny