Marka Polski Bus zniknie z rynku, firma będzie podwykonawcą Flixbusa
Wiosną przyszłego roku Marka Polski Bus zniknie z rynku, zastąpi ją Flixbus. Zwolnienia mają objąć działy obsługi klienta, marketingu i komunikacji spółki Souter Holdings Poland, właściciela Polskiego Busa.
Według ustaleń branżowego serwisu Okazje Podróżnika, właściciel marki PolskiBus.com Souter Holdings Poland zostanie podwykonawcą niemieckiego przewoźnika Flixbus. W wyniku restrukturyzacji, do kwietnia przyszłego roku marka PolskiBus.com zostanie wygaszona, do tego czasu nastąpi integracja sprzedaży i systemów rezerwacyjnych.
Zmiana pociągnie za sobą zwolnienia wszystkich pracowników działów obsługi klienta, marketingu i komunikacji z mediami. Pracę mają zachować wszyscy kierowcy, choć możliwa jest też niewielka redukcja etatów.
Z kolei w ramach rebrandingu na autobusach Polskiego Busa pojawią się oznaczenia Filxbusa. Pojazdy zostaną też wyposażone w nadajniki GPS, urządzenia do elektronicznej odprawy pasażerów (on-line), nawigację dla kierowców oraz system monitorujący bezpieczeństwo jazdy zgodnie ze standardami Flixbusa.
Bilety z oferty lokalnych przewoźników, dostępnej na stronie PolskiBus.com, nadal będą sprzedawane na stronie PolskiBus.com przynajmniej do momentu wprowadzenia letniej siatki połączeń FlixBus.
Współpraca z Flixbusem została ogłoszona na konferencji prasowej w poniedziałek. Firmy podały, że będą partnerami strategicznymi - połączą swoje platformy sprzedażowe i siatki połączeń. Nadal będzie działał serwis PolskiBus.om, niebawem zostanie uruchomiona też polskojęzyczna witryna Flixbus.pl.
- Rozszerzenie tej współpracy to kolejny krok, który umożliwi polskim pasażerom dostęp do całej europejskiej siatki połączeń FlixBus. Łącząc nasz standard usługi innowacyjne rozwiązania technologiczne z doświadczeniem firmy PolskiBus.com zdobytym na polskim rynku, liczymy na zainteresowanie nowej grupy klientów zielonymi autobusami FlixBus. Z początkiem 2018 roku w pełni zintegrujemy obie siatki połączeń i tym samym stworzymy najatrakcyjniejszą ofertę na rynku dla polskich pasażerów - zapowiada Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBusa w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Marka Polski Bus zniknie z rynku, firma będzie podwykonawcą Flixbusa