Polski Lek promuje Duo Stawy przy prognozie pogody (wideo)
Polski Lek rozpoczął w ogólnopolskiej telewizji kampanię preparatu Duo Stawy Maxiflex. Akcję przygotowały firmy CzART i ZanithOptimedia.
Bohaterami billboardu sponsorskiego, emitowanego w sąsiedztwie prognozy pogody, jest para uprawiająca nordic walking. Wykorzystanie tej formy spędzania czasu ma przekonać ludzi mających problemy ze stawami, że nie muszą rezygnować z aktywności. Zdjęcia realizowane były w Parku Południowym we Wrocławiu.
Billboard sponsorski będzie emitowany w TVP 1 i TVP Info do końca września, potem pojawi się w TVP 2 w sąsiedztwie "Na dobre i na złe".
Za stronę artystyczną i produkcję odpowiada agencja reklamowa CzART. Autorem scenariusza jest dyrektor jednego z działów kreatywnych, Marcin Teller, który pracował wcześniej m.in. dla Rochstar, TVN, TVP 2 i Polsatu, a do zespołu agencji dołączył w czerwcu tego roku (więcej na ten temat). Zakupem mediów zajął się ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Polski Lek promuje Duo Stawy przy prognozie pogody (wideo)