Polski Ströer szkoli w USA dyrektorów domów mediowych
Polski oddział niemieckiej firmy reklamy zewnętrznej Ströer zaprosił menedżerów domów mediowych na szkolenie, które odbyło się w Stanach Zjednoczonych
Uczestnicy wyjazdu, w tym dyrektorzy generalni i zarządzający domów mediowych działających w Polsce, wzięli udział w cyklu prezentacji, które miały miejsce w Los Angeles.
- Chcieliśmy w ten sposób przybliżyć wiedzę na temat amerykańskiego rynku reklamy zewnętrznej, na którym działają tak znane firmy jak Viacom czy Clear Channel Worldwide. Wyjazd miał na celu promocję nie tyle naszej firmy, ile medium jako takiego. Mamy nadzieję, że wzrost poziomu wiedzy na temat reklamy zewnętrznej spowoduje zintensyfikowanie wydatków na kampanie z udziałem jej nośników - mówi "MiMP" Janusz Malinowski, prezes zarządu Ströera. Wyjazd do USA (pobyt w Los Angeles trwał tydzień) jest częścią projektu edukacyjnego realizowanego przez firmę od pół roku. W jego ramach Ströer organizuje cykl spotkań z przedstawicielami domów mediowych, agencji reklamowych i reklamodawców (spotkanie z media plannerami zostało zorganizowane m.in. w podwarszawskim Zegrzu). Według Malinowskiego następny wyjazd zagraniczny planowany jest do jednego z miast Europy. Budżet projektu edukacyjnego jest w całości finansowany przez Ströera.
Dołącz do dyskusji: Polski Ströer szkoli w USA dyrektorów domów mediowych