SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie agencje nagrodzone na Sabre Awards 2024. Platyna dla kampanii KOD-u

Główną Platynową Nagrodę SABRE Awards podczas gali w Londynie zdobyła kampania społeczna Komitetu Obrony Demokracji oraz agencji K+ Group i Must Be Loud "Wybory bez picu". Na gali nagrodzono też projekt Publiconu i Answear.com. Z Londynu z wyróżnieniem wyjeżdża VeloBank. 

Krzysztof Zalewski w kampanii "Wybory bez picu" Krzysztof Zalewski w kampanii

„Wybory bez picu” to kampania społeczna przeprowadzona przed ubiegłorocznymi parlamentarnymi. Promowała inicjatywę KOD Obywatelska Kontrola Wyborów, która miała za zadanie dopilnowanie uczciwości procesu wyborczego. Kampania została uznana za najlepszą akcję public relations roku, pokonując czterech innych finalistów w kategorii Platinum.

Zobacz: Polskie projekty nominowane do prestiżowych nagród branży PR 

Platyna dla kampanii KOD na Sabre Awards

Kampanię "Wybory bez picu" wyróżniono również główną nagrodą w kategorii krajów bałtyckich oraz wyróżnieniem Certificate of Excellence w kategorii kampanii pro bono.

- W czasie, gdy szerzy się dezinformacja, a na całym świecie uczciwość wyborów jest poddawana próbie, ta polska kampania pokazała, jak skuteczna komunikacja może edukować i przekonywać wyborców co do ważności ich systemów wyborczych – powiedział Paul Holmes, przewodniczący jury EMEA Sabre.

Kampania "Wybory bez picu" była prowadzona w mediach tradycyjnych, internecie, na billboardach oraz podczas wydarzeń plenerowych organizowanych przez członków i sympatyków Komitetu Obrony Demokracji. Zaangażowali się w nią pro bono znani aktorzy i celebryci, m.in. Krzysztof Zalewski, Robert Makłowicz, Jan Peszek, Jacek Braciak, Agata Buzek, Karolina Gruszka, Maciej Stuhr, Krzysztof Materna i wielu, wielu innych. 

Za realizację kampanii po stronie agencji odpowiedzialne były zespoły K+Group (Agata Potarzycka-Szczerba) i K+Digital (Błażej Soniewicki, Jakub Dymek, Adrian Kędzierski).  

Publicon Services otrzymało nagrodę za kampanię dla marki Acer w kategorii „Technology: Hardware”. „Acer Predator Games 2023” o zwycięstwo w swojej kategorii rywalizował z dwoma innymi projektami. Największe pod względem liczby uczestników międzyszkolne rozgrywki e-sportowe w Europie służyły jako narzędzie repozycjonujące markę Acer. Chęć udziału w turnieju o ogólnopolskim zasięgu wyraziło 4 tys. szkół i 23 tys. uczniów. Projekt był połączony z realizowaną przez Publicon kampanią edukacyjną, którą wsparły Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Celem działań była zmiana społecznego postrzegania gamingu i odarcie go ze szkodliwych stereotypów.

Kampania #NoShameCoalition Answear.Lab i Clue PR wygrała w kategorii Non-Corporate: Associations.

W trakcie  towarzyszącego gali spotkania branży komunikacyjnej PRovoke EMEA Summit, przedstawicielki VeloBanku – Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu, Katarzyna Koper, dyrektor Biura PR oraz Małgorzata Wilińska, dyrektor departamentu marketingu banku – odebrały zwycięską statuetkę IN2 SABRE Awards za projekt „How to build a love brand on banking market - VeloBank’s success story in Poland”.

Organizowane przez PRovoke Media Sabre Awards od 20 lat nagradza najlepsze kampanie komunikacyjne. W tym roku o miejsce w finale rywalizowało ponad 2 tys. kampanii.  Jury szczególnie zwracało uwagę na strategię, kreatywność rozwiązań oraz biznesową efektywność działań. 
 

Dołącz do dyskusji: Polskie agencje nagrodzone na Sabre Awards 2024. Platyna dla kampanii KOD-u

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
default
Hi there!
1 0
odpowiedź
User
rany
Uważam za skandaliczne podpisywanie się pod społecznym zrywem, przyklejanie do niego jakiegoś drobnego, bez znaczenia działania i zgłaszanie tego na konkurs. Gdyby nie skala problemu nikt takiej kampanii by nie zauważył. Niedopuszczalne, beszczelne i poza krytyką.
0 0
odpowiedź