Polskie projekty docenione na SABRE Awards EMEA 2019
Dwanaście projektów zgłoszonych przez agencje z Polski znalazło się w finale konkursu SABRE Awards EMEA 2019. Członkowie jury docenili kampanie agencji Clue PR, Lighthouse, d*fusion, Grayling, MSL, MJCC, 24/7Communication, Public Dialog, Partner of Promotion, Remarkable Ones, Social Leaders i Solski Communications.
W konkursie regionalnym (The Baltic) o nagrodę walczą: MSL za projekt Hope County FM dla Ubisoftu, 24/7Communication za kampanię dla Polskiego Czerwonego Krzyża, Public Dialog za projekt "ibis. music lives here" dla AccorHotels, Solski Communications za realizację dla Mastercard oraz MJCC za kampanię "Witaj w zespole McDonald’s" dla McDonald’s Polska.
24/7 Communication otrzymała też nominację w kategorii Web-based business, za projekt dla Facebooka „Facebook Ahoy!".
Kampania zrealizowana przez polskie biuro Grayling dla Circle K dotycząca rebrandingu sieci stacji Statoil na Circle K została finalistą konkursu SABRE Awards EMEA 2019 w kategorii „Retailers”.
W kategorii "Technology: Software & Services" doceniono projekt d*fusion na zlecenie Microsoftu, pod hasłem "P@ssWord". Agencja Partner of Promotion nominację otrzymała w kategorii Real Estate&Construction za projekt ,,Warsaw Spire & Plac Europejski. Stworzone dla wszystkich", na zlecenie Ghelamco Poland.
Projekt agencji Lighthouse "Electric Explorer African Challenge 2018" dla marki Nissan został nominowany w kategorii Autmotive.
Agencję Clue PR wyróżniono w kategorii Multi Country Program za kampanię „Nowe Tygrysy Europy”, przygotowaną na zlecenie PayPal.
W kategorii Measurement and Evaluation nominowano projekt „Praca Marzeń z EF Education First” autorstwa Remarkable Ones, Social Leaders i EF Education First.
SABRE Awards jest międzynarodowym konkursem branży public relations, organizowanym od 2008 roku przez The Holmes Group. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 22 maja 2019 r. w Londynie.
Dołącz do dyskusji: Polskie projekty docenione na SABRE Awards EMEA 2019