Polskie Radio 24 z nowym logo i oprawą dźwiękową
Polskie Radio 24 zmienia swoją oprawę graficzną i dźwiękową. Nowe dżingle przygotowało Polskie Radio, a autorem logotypu jest agencja Isobar Poland.
Nowa oprawa ma podkreślać dynamiczny, informacyjny i nowoczesny charakter stacji, która przez całą dobę prezentuje informacje z kraju i ze świata.
- Skupiliśmy się przede wszystkim na nowoczesnej aranżacji. Głównym elementem oprawy jest sygnał - bardzo klasyczny, prosty, ale równocześnie charakterystyczny i łatwy do zapamiętania. Sięgnęliśmy po nowoczesne, oszczędne, syntetyczne dźwięki nawiązujące do znanych z naszej codzienności dzwonków telefonów, powiadomień, czy e-maili - mówi Piotr Wawrowski, redaktor naczelny Redakcji Muzyki i Oprawy Centrum Rozwoju Radiofonii Cyfrowej Polskiego Radia, która przygotowała oprawę dźwiękową rozgłośni.
Producentem sygnału stacji jest Rafał Błażejewski. Głosów do nowych dżingli użyczyli Olga Pastuszka i Daniel Pachelski.
Autorem nowego logotypu PR24 jest agencja Isobar Poland.
Polskiego Radia 24 można słuchać w internecie, stacja nadaje również w systemie DAB+ w Katowicach, Warszawie, Wrocławiu i Szczecinie.
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio 24 z nowym logo i oprawą dźwiękową