SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Radio odrabia straty

Spada słuchalność RMF, Radia Zet, Eski i Agory

Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC w dalszym ciągu największy udział w rynku radiowym ma RMF FM. W okresie wrzesień-listopad 2003 udział RMF wyniósł 23,56 i w stosunku do poprzednia badania oznacza to spadek o 0,73%. Spadła również słuchalność Radia Zet z 19,18% do 18,99%.

Swoje wyniki poprawiają rozgłośnie publicznego radia. "Jedynka" zanotowała wzrost z 15,87% do 16,04% a "Trójka" z 5,22% do 5,41%.

Najnowsze dane pokazują również, że po okresie spadku rośnie pomału udział w rynku Radia Plus. Zniżkową tendencję utrzymuje sieć Ad.point, traci również Eska oraz Agora.

 VIII-X 2003IX-XI 2003
Radio RMF FM24,29%23,56%
Radio ZET19,18%18,99%
Polskie Radio Program 115,87%16,04%
Polskie Radio Program 35,22%5,41%
ZPR   [25]5,00%4,98%
Agora [27]4,47%4,46%
Radio Maryja2,42%2,49%
Plus [21]1,67%1,71%
Ad point [9]1,24%1,20%
Radio WAWA0,82%0,79%
Polskie Radio Program 20,75%0,61%
Multimedia [5]0,55%0,56%
RADIOSTACJA0,55%0,56%
Polskie Radio Bis0,24%0,22%


Dane przygotował: Dział Badań i Analiz Time sp. z o.o.,
Fale: 
    Wrzesień 2003 : Listopad 2003 (wielkość: 23 062)
    Sierpień 2003 : Październik 2003 (wielkość: 23 045)
Grupy celowe: 
    Wszyscy respondenci:

Wielkość (nie ważona): 30 017 672

(289 021 przypadków, 100,0% całej próby)

        Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w rynku (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio odrabia straty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl