Polskie Radio z muzyką, fotografią i książką reklamuje się w wersji cyfrowej (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa informująca o cyfryzacji Polskiego Radia. Akcję, prowadzoną w telewizji, radiu, internecie i prasie, przygotowały firmy Isobar Polska i Carat Polska.
Reklamy podkreślają, że o ile z muzyki, fotografii i książek od wielu lat można korzystać w wersji cyfrowej, o tyle w przypadku radia do niedawna było to w Polsce niemożliwe.
W br. Polskie Radio zaczęło jednak nadawać w technologii cyfrowej DAB+ - w sierpniu we Wrocławiu i Szczecinie, a w październiku w Łodzi i Opolu (więcej na ten temat). Nadawca prowadzi przetargi związane z nadawaniem w kolejnych aglomeracjach - postępowania dotyczące Koszalina, Olszyna i Zielonej Góry, Białegostoku, Lublina, Rzeszowa, Gdańska, Kielc, Krakowa i Poznania wygrał Emitel (więcej o tym).
W reklamach pojawia się też informacja o przypadającym w przyszłym roku 90-leciu istnienia Polskiego Radia - przetarg na osobną komunikację reklamową tego jubileuszu wygrała agencja Communication Unlimited (więcej na ten temat).
- Radio cyfrowe jest zaawansowaną technologicznie odpowiedzią na stały wzrost oczekiwań słuchaczy, szczególnie jeśli chodzi o możliwość udostępnienia coraz bardziej atrakcyjnego contentu. Do naszych słuchaczy będą docierać pełniejsze i bardziej urozmaicone treści - przekonuje Radosław Kazimierski, rzecznik prasowy Polskiego Radia.
Akcja reklamowa od 20 grudnia jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne z oferty TVP, TVN i Polsatu), prasie („Newsweek”, „Wprost”, „Polityka”, „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”), internecie (WP.pl, Onet.pl, Interia.pl) oraz radiu (wszystkie stacje Polskiego Radia).
Do 18 stycznia potrwa obecna odsłona teaserowa, potem nastąpią dwa kolejne etapy.
Strategią i kreacją kampanii oraz produkcją spotów zajęła się agencja Isobar Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Carat Polska (telewizja) oraz Polskie Radio (pozostałe media).
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio z muzyką, fotografią i książką reklamuje się w wersji cyfrowej (wideo)
Tyle.