Pompidou będzie reklamować Leroy Merlin
Agencja Pompidou rozpoczyna współpracę z siecią marketów budowlanych Leroy Merlin. Po wygranym przetargu zajmie się jej obsługą kreatywną i produkcyjną.
Pompidou wygrała przetarg Leroy Merlin. Liczby i nazw pozostałych jego uczestników nie ujawniono. Agencja zajmie się obsługą kreatywną i produkcyjną Leroy Merlin. Zajmie się też przygotowaniem komunikacji i działań taktycznych w zakresie materiałów BTL i działań w internecie. Od strony działu kreacji, koncepty i realizacje nadzoruje creative director Sebastian Wełdycz.
Umowa pomiędzy Leroy Merlin i Pompidou została zawarta na czas określony. Przedstawiciele agencji nie odpowiedzieli nam jednak, na jak długo.
Przy ostatnich kampaniach reklamowych Leroy Merlin, pokazujących ludzi bohatersko remontujących swoje domy i mieszkania (zobacz więcej) pracowała agencja Engine.
Dołącz do dyskusji: Pompidou będzie reklamować Leroy Merlin