Pomysły na życie reklamują aplikację mobilną ING Banku Śląskiego (wideo)
W swojej nowej kampanii ING Bank Śląski reklamuje Konto Direct z aplikacją mobilną, prezentując różne pomysły na życie swoich klientów. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Liczą się ludzie”, przygotowały firmy Brain, Gong i Lowe Media.
Nowy spot ING Banku Śląskiego pokazuje różne osoby opowiadające o swoich pomysłach na życie i priorytetach, którymi się kierują. Marek Kondrat podsumowuje to stwierdzeniem, że każdy pomysł na życie jest dobry, natomiast aplikacja mobilna oferowana przez ING wraz z Kontem Directem pozwala korzystać z usług bankowych według własnych zwyczajów.
- Ideą kampanii jest pokazanie, że nie ma jednej drogi czy jednego słusznego pomysłu na życie. Każdy z nas preferuje różne tempo życia, ma różne życiowe motta, w odmienny sposób osiąga swoje cele. Widzimy, że przekłada się to również na sposób, w jaki podchodzimy do bankowości - każdy szuka w niej bowiem czegoś innego - opisuje Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w ING Banku Śląskim.
Jest to kontynuacja formatu reklamowego pod hasłem „Liczą się ludzie”, rozpoczętego wizerunkową kampanią reklamową ING w październiku i listopadzie ub.r. (zobacz szczegóły).
Nowe reklamy podkreślają też, że aplikacja ING BankMobile została uznana za najlepszą bankowość mobilną w badaniu przeprowadzonym jesienią ub.r. przez Millward Brown na zlecenie „Newsweeka”.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (30- i 60-sekundowe spoty w stacjach ogólnych i tematycznych), internet (spoty w serwisach VoD, reklamy display, działania w social media), outdoor (billboardy) oraz oddziały banku (materiały BTL).
Kreacją kampanii i produkcją spotów zajęła się agencja Brain, reklamy internetowe przygotowała agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: Pomysły na życie reklamują aplikację mobilną ING Banku Śląskiego (wideo)