Ponad 100 PR-owców na Gdańskich Spotkaniach PR
Gdańskie Spotkania Public Relations ściągnęły do Gdańska blisko 100 specjalistów Public relations z całej Polski i gości z zagranicy
Rektor Politechniki Gdańskiej prof. Janusz Rachoń - jako gospodarz Politechniki - powitał zebranych gości i podziękował współorganizatorom konferencji - Pomorskiej Spółce Gazownictwa Sp. z o. o., ENERDZE Gdańskiej Kompanii Energetycznej SA, Elektrociepłowniom Wybrzeże SA i Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gdańsku za prace na rzecz konferencji.
W pierwszym dniu obrad wystąpili prelegenci z bardzo różnorodnymi tematami - myślą przewodnią było "jak prowadzić profesjonalne działania PR w instytucjach, które świadczą tak nietypowe - decydujące o dobrym funkcjonowaniu społeczeństw usługi".
Jako pierwszy wystąpił Marek Rybarczyk z prezentacją pod przewrotnym tytułem "Pod górkę, ale do przodu” o kampaniach społecznych i i trudnościach z koordynacją budżetów działań PR w procesach inwestycyjnych. Kolejnym referentem była p. Valerie Anne Lencznar PR manager ds. komunikacji w Dyrekcji ds. Europy Kontynentalnej przedstawiając zasady PR w grupie EDF. Podobne problemy poruszył Andrzej Drzycimski w zatytułowanym wystąpieniu "Tyle motywacji ile informacji”. O problemach prowadzenia działań PR w szkołach wyższych mówiła Ewa Hope, pokazując najczęściej popełniane przez uczelnie błedy. Rzecznik prasowy Elektrociepłowni Wybrzeże SA - p. Swietłana Reszka z pasją mówiła o projekcie działań Firma społecznie odpowiedzialna, natomiast p. Małgorzata Przybylska, rzecznik prasowy Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA, przekonywała o konieczności działań relacji inwestorskich. Podsumowaniem obrad było wystąpienie redaktora naczelnego miesięcznika "Brief" Grzegorza Kiszluka o projekcie wspierania działań promocyjnych na rzecz regionów - "Brief for Poland”.
Dołącz do dyskusji: Ponad 100 PR-owców na Gdańskich Spotkaniach PR