Ponad 4 mld juanów przychodu z reklamy online w Chinach
Dostawcy usług w zakresie internetowej reklamy na rynku chińskimwygenerowali w III kwartale bieżącego roku łączny przychód rzędu4,159 miliarda juanów (609 mln USD).
Oznacza to wzrost o 9,7 proc. w porównaniu z wcześniejszymitrzema miesiącami oraz o 24,0 proc. wobec analogicznego okresu rokuubiegłego - wynika z danych firmy badawczej AnalysysInternational.
Największymi segmentami chińskiego rynku reklamy online były wIII kwartale reklamy w internetowych wyszukiwarkach i banery, któreprzyniosły odpowiednio 2,003 i 1,266 miliarda juanów przychodu.
Z kolei z innych rodzajów reklam przychód wyniósł w omawianymokresie 0,889 miliarda juanów.
Dołącz do dyskusji: Ponad 4 mld juanów przychodu z reklamy online w Chinach