Porsche ożywa jako hologram w reklamie prasowej (wideo)
Firma Porsche postanowiła wykorzystać technologię holograficzną do reklamy swojej marki. Do promocji użyto specjalnych pryzmatów dostępnych w magazynie „Fast Company” oraz odpowiedniej strony internetowej.
Aby stworzyć swoją pierwszą reklamę w formie hologramu, Porsche zaangażował agencję Cramer-Krasselt z Chicago.
Nad budową specjalnego pryzmatu oraz przystosowanej do niego strony internetowej pracowano przez kilka miesięcy, a największą trudnością okazało się takie dobranie kształtu pryzmatu, by zapewniał on oczekiwany efekt wizualny.
W efekcie powstała kampania, w ramach której w 50 tys. egzemplarzy kwietniowego numeru magazynu „Fast Company” pojawią się przymocowane do jednej z kartek wspomniane pryzmaty. Numery z innowacyjną reklamą trafią wyłącznie do prenumeratorów magazynu.
Zadaniem czytelnika będzie złożenie pryzmatu w odpowiedni kształt, a następnie uruchomienie na tablecie lub smartfonie strony 911hologram.com. Został tam zamieszczony plik, który należy uruchomić stawiając jednocześnie w odpowiednim punkcie ekranu przygotowany wcześniej pryzmat. Dzięki temu w jego wnętrzu pojawi się holograficzny obraz Porsche 911, a także wszystkie te elementy modelu, na które chce zwrócić uwagę producent kultowej marki samochodów.
W ramach kampanii przygotowano także 150 tys. dodatkowych pryzmatów (w tym część szklanych), które będą rozsyłane pocztą do wybranych klientów.
- Marka Porsche i hologramy mają ze sobą sporo wspólnego - podkreśla Marshall Ross, dyrektor kreatywny Cramer-Krasselt. - Porsche powstało głównie po to, by fascynować i inspirować ludzi. Technologia holograficzna ma dokładnie to samo zadanie. Nic więc dziwnego, że w kreacji tej kampanii spotkała się wyjątkowa marka i wyjątkowe medium przyszłości.
Dołącz do dyskusji: Porsche ożywa jako hologram w reklamie prasowej (wideo)