SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania „z iskrą w duszy” promuje Porsche Taycan

Rozpoczęła się kampania reklamowa Porsche Polska promująca pierwsze w pełni elektryczne auto tej marki Porsche Taycan. Odpowiadają za nią agencje DDB Warszawa i PHD Media Direction.

Działania prowadzone są pod hasłem „Z iskrą w duszy”. Są realizowane w internecie za pośrednictwem reklam display oraz aktywności w social mediach, w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Kampania jest adaptacją materiałów sieciowych, za strategię i adaptację odpowiada  agencja DDB. Za planowanie i zakup mediów PHD Media Direction.

DDB Warszawa pracuje dla Porsche Polska od 2016 roku.

Dołącz do dyskusji: Kampania „z iskrą w duszy” promuje Porsche Taycan

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
Nie da się ukryć, to kolejny piękny model porsche i na pewno chętnych na niego nie zabraknie, mam nawet ochotę umówić się na jazdę testową w salonie Porsche Centrum Sopot jak tylko się pojawi
odpowiedź