Portale TVN24 i Polsat News z większą przewagą nad TVP.info, BBC ma więcej użytkowników niż TV Republika
Platforma TVN24.pl pozostaje zdecydowanym liderem wśród witryn internetowych stacji informacyjnych. W grudniu spadki zanotowały portale TVP Info i BBC, przy czym ten drugi notuje w Polsce wyższą odwiedzalność od witryny Telewizji Republika.
Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w grudniu ub.r. część informacyjno-publicystyczną TVN24.pl, jako strony www i aplikacji mobilnej, odwiedziło 9,62 mln internutów (co dało 32,43 proc. zasięgu), spędzając tam średnio po 20 minut i 30 sekund.
TVN24.pl notuje dużo wyższą odwiedzalność od witryn Polsat News i TVP Info. W grudniu ta pierwsza miała 5,6 mln użytkowników, 18,87 proc. zasięgu oraz 5 minut i 24 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a ta druga - 3,08 mln użytkowników, 10,39 proc. zasięgu oraz 14 minut i 31 sekund średniego czasu.
Na kilkanaście minut polskich internautów przyciągnęła też platforma internetowa BBC - odwiedziło ją 590 tys. użytkowników (1,99 proc.), spędzając przeciętnie po 13 minut i 18 sekund. W rankingu jest też witryna CNN, w której każdy ze 131,1 tys. internautów (0,44 proc. zasięgu) spędził średnio 5 minut i 9 sekund.
Platforma BBC osiąga zdecydowanie wyższą odwiedzalność od portalu Telewizji Republika, która zanotowała 440,1 tys. użytkowników, 1,48 proc. zasięgu oraz 7 minut i 59 sekund średniego czasu korzystania.
Z kolei sekcja informacyjna portalu TVP.pl miała 1,59 mln użytkowników, 5,36 proc. zasięgu oraz 5 minut i 10 sekund przeciętnego czasu korzystania, a witryna śląskiej stacji TVS - 596,2 tys. internautów, 2,01 proc. zasięgu oraz minutę i 12 sekund średniego czasu.
Miesiąc do miesiąca część informacyjno-publicystyczna platformy TVN24.pl zyskała 249,5 tys. internautów (to 2,7 proc. w górę), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 56 sekund (4,3 proc.), a na platformie Polsat News przybyło 15,9 tys. użytkowników (0,3 proc.) przy spadku przeciętnego czasu korzystania o 11 sekund (3,3 proc.).
Natomiast platforma TVP Info straciła 213,8 tys. internautów (6,5 proc.) przy wzroście średniego czasu korzystania o 16 sekund (1,9 proc.), a część informacyjna TVP.pl zanotowała spadek o 97 tys. użytkowników (5,7 proc.) i 6 sekund średniego czasu (1,9 proc.).
Na TVS.pl liczba odwiedzających zmalała o 24,8 tys. (4 proc.), na platformie BBC - o 108,7 tys. (15,6 proc.), na portalu Telewizji Republika - o 8,3 tys. (1,8 proc.), a w witrynie CNN - o 64,8 tys. (33,1 proc.). Przy czym na platformie BBC średni czas spędzonych przez internautę wydłużył się o 2 minuty i 55 sekund (28,1 proc.), a w witrynie CNN zmalał o 48 sekund (13,4 proc.).
Dołącz do dyskusji: Portale TVN24 i Polsat News z większą przewagą nad TVP.info, BBC ma więcej użytkowników niż TV Republika
zadzwoń do szkła kontaktowego i tam się pochwal