Powrót Wojewódzkiego obejrzał co piąty widz
W niedzielę, 18 lutego na antenę TVN powrócił rozrywkowy talk show 'Kuba Wojewódzki'.
Pierwszy odcinek nowej serii programu, którego gościem była kontrowersyjna polska wokalistka Agnieszka Chylińska, obejrzało 2,35 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Program osiągnął udziały w rynku wynoszące 21,67 proc., dając stacji TVN pozycję lidera pasma 22:05 – 23:00.
Wszyscy 4+ | |||
Stacja | AMR | AMR % | SHR % |
TVN - Kuba Wojewódzki | 2 350 198 | 6,53% | 21,67% |
TVP1 | 1 813 035 | 5,04% | 16,69% |
TVP2 | 1 577 769 | 4,39% | 14,53% |
Polsat | 2 061 351 | 5,73% | 18,98% |
W grupie widzów w wieku 16 – 49 lat „Kuba Wojewódzki” osiągnął minimalnie lepsze udziały (22,20 proc.), ale największą popularnością cieszył się tutaj polsatowski serial „Gotowe na wszystko”, którego udziały wyniosły 24,69 proc.
16-49 | |||
Stacja | AMR | AMR % | SHR % |
TVN - Kuba Wojewódzki | 1 264 227 | 6,68% | 22,20% |
TVP1 | 881 444 | 4,66% | 15,47% |
TVP2 | 564 810 | 2,99% | 9,91% |
Polsat | 1 407 145 | 7,44% | 24,69% |
Dla porównania jesienną edycję „Kuby Wojewódzkiego” oglądało w TVN przeciętnie 2,96 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 24,20 proc. Pierwszy odcinek tamtej serii zgromadził przed telewizorami aż 4,13 mln osób (udziały 37,13 proc.).
Dołącz do dyskusji: Powrót Wojewódzkiego obejrzał co piąty widz