SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Poznaj tajemnice reklamy

1 marca w Warszawie odbędzie się II Konferencja Badaczy Outdooru 'Jak działa Outdoor?'.

Trzej eksperci z Wielkiej Brytanii, zaprezentują swoje spojrzenie na świat reklamy, mediów i outdooru:

David Gordon, dyrektor badań w Posterscope, a także dyrektor Postar, wspólnego standardu badań outdoorowych w Wielkiej Brytanii. Pokaże w jaki sposób reklama zewnętrzna angażuje konsumentów w zależności od takich czynników jak pora dnia, pogoda i nastrój.
Brian Jacobs przez wiele lat zajmował się badaniami w Millward Brown, a w maju założył własną firmę konsultingową BJ&Associates. Opowie o roli outdooru w zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Ivor Hussein pełni funkcję dyrektora technicznego projektu badawczego TouchPoints w IPA (Institute of Practitioners in Advertising) i jest jednym z dyrektorów Postar. Przedstawi nowatorskie badanie TouchPoints, które umożliwia porównanie skuteczności różnych mediów (co ciekawe, badanie zostało zrealizowane przy pomocy kalendarzy prowadzonych przez respondentów w palmtopach).

W konferencji wezmą udział również polscy eksperci, w tym Rafał Ohme z LABoratorium, który zaprezentuje badania nietypowych nośników zewnętrznych.

„Doświadczenia innych rynków i przykłady skutecznych polskich kampanii outdoorowych pokazują, że outdoor jest coraz popularniejszym medium. Istotne jest, w jaki sposób jest i powinien być wykorzystywany. I o tym właśnie będą mówić goście” – tłumaczy Jarosław Pawlak, manager ds. badań w Ströer Out-of-Home Media. „Nasza konferencja skierowana jest do mediaplannerów, pracowników działów strategii i badań, pracowników marketingu i ekspertów reklamy.” – dodaje Jarosław Pawlak.

To już drugie międzynarodowe spotkanie badaczy outdooru. W pierwszej edycji w 2005 roku pt. „Bringing the Outdoor Advertising Back In. The role of Market Research” eksperci z Wielkiej Brytanii i Niemiec dyskutowali o światowych standardach badań outdooru. 

Konferencję organizuje Ströer Out-of-Home Media w ramach projektu Outdoor Innovation Program.
W ramach programu Ströer chce upowszechniać wiedzę o reklamie zewnętrznej i przyczyniać się do rozwoju tej branży w Polsce.

www.outdoorinfo.pl/konferencja2007

Dołącz do dyskusji: Poznaj tajemnice reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl