PR przeciw chorobie Alzheimera
Szwajcarski koncern farmaceutyczny Novartis wybrał agencję Ogilvy PR Worldwide do realizacji działań public relations, zakrojonych na globalną skalę
Nawiązanie współpracy jest efektem wprowadzenia przez koncern nowej metody leczenia choroby Alzheimera - Exelon. Do głównych zadań Ogilvy PR będzie należało budowanie świadomości społeczeństwa o zagrożeniu chorobą i współpraca z mediami.
Andrew Pearce, Dyrektor Działu Łączności w Ogilvy PR będzie nadzorował prace w Londynie, a wyniki działań przesyłane będą do Bettiny Maunz - dyrektora Działu PR w Szwajcarii.
Równocześnie w Stanach Zjednoczonych podobne działania poprowadzi siostrzana agencja Ogilvy PR - Feinstein Kean. Jej głównym zadaniem będzie utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy Novartis w Ameryce Północnej.
Stowarzyszenie Choroby Alzheimera oszacowało, że w Wielkiej Brytanii, ponad 750 000 ludzi cierpi na demencję starczą.
Dołącz do dyskusji: PR przeciw chorobie Alzheimera