Publicon i Partner of Promotion zwycięzcami pierwszej edycji PR Wings
Za nami pierwsza edycja konkursu dla branży PR-owej PR Wing, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Cztery statuetki, najwięcej w rywalizacji, otrzymała agencja Publicon, trzy powędrowały do agencji Partner of Promotion.
Ogłoszona w lipcu br. nagroda PR Wings w ciągu miesiąca zgromadziła aż 80 zgłoszeń, które nadesłały agencje PR, firmy, organizacje pozarządowe i podmioty administracji publicznej. Zgłoszenia oceniło jury składające się z 27 uznanych autorytetów w branży spoza Stowarzyszenia Agencji Public Relations. W każdej kategorii statuetkę zdobył tylko jeden projekt.
Celem konkursu PR Wings jest promowanie profesjonalnych, etycznych oraz wyróżniających się praktyk z zakresu public relations i komunikacji. Aby zapewnić kluczowe postulaty organizatorów Konkursu, jego podstawowe jury tworzą osoby niezależne od organizatora – spoza Stowarzyszenia.
- Poziom prac był w większości wysoki, a niektóre pomysły i realizacje wyjątkowe. A trzeba przy tym pamiętać, że powstawały w trudnym czasie pandemii, co zdecydowanie nie ułatwiało zadania. Z drugiej strony pojawiło się dużo projektów z zakresu odpowiedzialnego biznesu i to jest niezwykle budujące - powiedział Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska, przewodniczący jury.
Na PR Wings przyznano nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka
Stowarzyszenie Agencji Public Relations ustanowiło nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka, w ramach której co roku będzie honorować osoby, których wkład w budowę i rozwój branży jest nadzwyczajny i szczególnie duży. Andrzej Stolarczyk to tragicznie zmarły w 2019 r. wybitny pionier public relations w Polsce, twórca jednej z pierwszych agencji PR, były dziennikarz, dr nauk ekonomicznych, wieloletni członek Rady Etyki PR, nauczyciel akademicki i mentor kilku pokoleń studentów komunikacji w Polsce.
Pierwszym laureatem nagrody im. Andrzeja Stolarczyka został Dariusz Tworzydło, profesor Uniwersytetu Warszawskiego, dr hab. nauk społecznych w dyscyplinie nauki o mediach, szef agencji Exacto i Newsline, organizator Kongresu Profesjonalistów Public Relations.
PR Wing - lista nagrodzonych
Kategoria : Public Affairs i Lobbying
• Happy Mother's Day Belarus – białoruska rewolucja kobiet, Publicon
Kategoria: PR korporacyjny
• Girls Go Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię, Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Kawałek Świata-Media
Kategoria: PR innowacja roku – kampania następnej generacji
• Ambasadorzy Nowej Bankowości - Aion Bank, Publicon
Kategoria: PR Produktowy
• Ambasadorzy Nowej Bankowości - Aion Bank, Publicon
Kategoria: Największy wpływ społeczny (CSR)
• Pierwsza naklejka, która ratuje ludzkie życie, Partner of Promiotion, PKP Polskie Linie Kolejowe
Kategoria: Komunikacja kryzysowa
• Spirytus na wagę złota, Partner of Promotion
Kategoria: Komunikacja w social media i influencer marketing
• Kampania Poznaj Polskę z Travelist, Publicon, Travelist
Kategoria: Angażujący event
• NaJEŻeni w akcji, Grupa PRC Holding
Kategoria: Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer
• Biegam z czystą przyjemnością, Polska Agencja Antydopingowa
Kategoria: Komunikacja Business to Business
• Conperio - działania PR trampoliną dla biznesu, Partner of Promotion
Kategoria: Efektywność roku
• Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan’s, Good one PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story
Kategoria : Komunikacja na rynkach międzynarodowych
• Komunikacja gamy Renault E-TECH w Krajach Bałtyckich, Partner of Promotion, Renault
Nagroda specjalna SAPR (przyznawana przez przedstawicieli agencji SAPR)
• Komunikacja i zarządzanie kryzysowe procesu szczepień Centrum Medyczne MEDYK, Exacto
Dołącz do dyskusji: Publicon i Partner of Promotion zwycięzcami pierwszej edycji PR Wings