Pracownicy Transcom Worldwide Poland bohaterami billboardów
Rozpoczęła się kampania Transcom Worldwide Poland, której bohaterami są pracownicy firmy. Za działania odpowiada dział marketingu przedsiębiorstwa.
Kampania ma na celu ukazanie możliwości rozwoju zawodowego w sektorze profesjonalnych usług dla biznesu.
- Rozwój naszej firmy w Polsce to rezultat wielkiego zaangażowania jego zespołu. Jest on wizytówką firmy, dlatego zamiast korzystać z pomocy profesjonalnych aktorów czy modelek stworzyliśmy kampanię z udziałem naszych pracowników. Mamy nadzieję, że przysłuży się ona nie tylko sektorowi usług dla biznesu, ale także pozytywnie wpłynie na rozwój zawodowy jej bohaterów - mówi Joanna Osińska, country human resources manager w Transcom Worldwide Poland.
Na billboardach pojawiło się ośmiu pracowników firmy, a inspirację do zdjęć stanowiły ich osobiste pasje. Billboardy będą umieszczone w Gdańsku oraz Olsztynie, tam, gdzie mieszczą się biura firmy. Zdjęcia zmieniane są mniej więcej co 2 tygodnie.
Kampania została zrealizowana przez dział marketingu firmy.
Dołącz do dyskusji: Pracownicy Transcom Worldwide Poland bohaterami billboardów