SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Praktiker uruchamia program lojalnościowy Klub Praktiker

Praktiker Polska wprowadził dla swoich klientów program lojalnościowy pod nazwą Klub Praktiker.

Członkiem klubu może zostać każdy klient i otrzymać Kartę Srebrną, a po spełnieniu określonych warunków stać się właścicielem Karty Złotej, uprawniającej do zakupów ze stałym rabatem. Na klubowiczów czekają również specjalne oferty cenowe i promocje.

Obecnie działania promujące program prowadzone są głównie na terenie marketów Praktiker (poprzez materiały POS) oraz w gazetce promocyjnej dystrybuowanej zarówno na terenie marketów Praktiker jak i w prasie. Klienci mogą też znaleźć dodatkowe informacje na stronie internetowej www.praktiker.pl oraz na stronie klubu: www.klub-praktiker.pl.

Program skierowany jest zarówno do klientów indywidualnych (tj. osób budujących dom lub wykańczających mieszkanie, a także ogrodników i majsterkowiczów), jak i korporacyjnych (m.in. wykonawców, firm remontowo-budowlanych, architektów).

Dla swoich klubowiczów sieć wprowadziła dwie bezpłatne karty lojalnościowe - srebrną i złotą.

Karta Srebrna przeznaczona jest dla nowych uczestników programu. Uprawnia ona do korzystania z ofert specjalnych (np. wybrane produkty w specjalnych cenach tylko dla posiadaczy kart, akcje rabatowe). Podczas robienia zakupów na karcie rejestrowane są wydane sumy pieniężne, a kwota każdego zakupu jest liczona do osiągnięcia pułapu 20 tys. zł brutto przez ostatnie 12 miesięcy. Przekroczenie tej kwoty w czasie krótszym niż rok gwarantuje otrzymanie Karty Złotej.

Karta Złota przyznawana jest klientom, którzy w danym roku dokonali zakupów powyżej kwoty 20 tys. zł brutto. Dzięki niej klienci będą mogli korzystać z takich samych przywilejów co posiadacze Karty Srebrnej, a dodatkowo otrzymają 10-proc. zniżkę na asortyment sklepu, z wyjątkiem produktów objętych już promocją.

Praktiker zapowiada, że w trakcie rozwoju programu lista korzyści z tytułu członkowstwa w Klubie Praktiker będzie systematycznie poszerzana. Klient o wszystkich ofertach specjalnych będzie informowany drogą mailową, listownie, SMS-em, przez stronę www.praktiker.pl lub za pośrednictwem gazetek promocyjnych i plakatów.

Do zarejestrowania się w klubie wymagane jest wypełnienie formularza dostępnego w marketach Praktiker albo na stronie www.klub-praktiker.pl. 

Za kreację materiałów reklamowych (głównie POS) odpowiedzialna jest agencja S4, a za działania PR odpowiada Kuźnia PR.

Dołącz do dyskusji: Praktiker uruchamia program lojalnościowy Klub Praktiker

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl