Praktiker uruchamia program lojalnościowy Klub Praktiker
Praktiker Polska wprowadził dla swoich klientów program lojalnościowy pod nazwą Klub Praktiker.
Członkiem klubu może zostać każdy klient i otrzymać Kartę Srebrną, a po spełnieniu określonych warunków stać się właścicielem Karty Złotej, uprawniającej do zakupów ze stałym rabatem. Na klubowiczów czekają również specjalne oferty cenowe i promocje.
Obecnie działania promujące program prowadzone są głównie na terenie marketów Praktiker (poprzez materiały POS) oraz w gazetce promocyjnej dystrybuowanej zarówno na terenie marketów Praktiker jak i w prasie. Klienci mogą też znaleźć dodatkowe informacje na stronie internetowej www.praktiker.pl oraz na stronie klubu: www.klub-praktiker.pl.
Program skierowany jest zarówno do klientów indywidualnych (tj. osób budujących dom lub wykańczających mieszkanie, a także ogrodników i majsterkowiczów), jak i korporacyjnych (m.in. wykonawców, firm remontowo-budowlanych, architektów).
Dla swoich klubowiczów sieć wprowadziła dwie bezpłatne karty lojalnościowe - srebrną i złotą.
Karta Srebrna przeznaczona jest dla nowych uczestników programu. Uprawnia ona do korzystania z ofert specjalnych (np. wybrane produkty w specjalnych cenach tylko dla posiadaczy kart, akcje rabatowe). Podczas robienia zakupów na karcie rejestrowane są wydane sumy pieniężne, a kwota każdego zakupu jest liczona do osiągnięcia pułapu 20 tys. zł brutto przez ostatnie 12 miesięcy. Przekroczenie tej kwoty w czasie krótszym niż rok gwarantuje otrzymanie Karty Złotej.
Karta Złota przyznawana jest klientom, którzy w danym roku dokonali zakupów powyżej kwoty 20 tys. zł brutto. Dzięki niej klienci będą mogli korzystać z takich samych przywilejów co posiadacze Karty Srebrnej, a dodatkowo otrzymają 10-proc. zniżkę na asortyment sklepu, z wyjątkiem produktów objętych już promocją.
Praktiker zapowiada, że w trakcie rozwoju programu lista korzyści z tytułu członkowstwa w Klubie Praktiker będzie systematycznie poszerzana. Klient o wszystkich ofertach specjalnych będzie informowany drogą mailową, listownie, SMS-em, przez stronę www.praktiker.pl lub za pośrednictwem gazetek promocyjnych i plakatów.
Do zarejestrowania się w klubie wymagane jest wypełnienie formularza dostępnego w marketach Praktiker albo na stronie www.klub-praktiker.pl.
Za kreację materiałów reklamowych (głównie POS) odpowiedzialna jest agencja S4, a za działania PR odpowiada Kuźnia PR.
Dołącz do dyskusji: Praktiker uruchamia program lojalnościowy Klub Praktiker