SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pralka, telewizor i dzik w reklamach ubezpieczenia PZU Dom (wideo)

Grupa PZU rozpoczęła kampanię reklamową ubezpieczenia mieszkaniowego oferowanego pod marką PZU Dom. Przy przygotowaniu akcji ubezpieczyciel współpracował z firmami marketingowymi DDB & Tribal, VML Poland i Starlink.

Reklamy PZU Dom pokazują nieoczekiwane awarie domowe z perspektywy uczestniczących w nich obiektów: zalanie podłogi przez wodę z pralki, zwarcie elektryczne powodujące spalenie telewizora oraz dzika niszczącego podwórko.

Kampania podkreśla, że promowana polisa chroni ubezpieczoną osobę we wszystkich tych przypadkach, a kosztuje już od 159 zł. Można ją zamówić na stronie dom.pzu.pl.

- Chcemy zachęcić Polaków, którym zależy na bezpieczeństwie i spokoju, aby zabezpieczyli swój dom. Często myśląc o ubezpieczeniach, postrzegamy je przez pryzmat polisy OC naszego auta, która nie jest najtańsza, i nie interesujemy się ubezpieczeniem mieszkania, postrzegając je jako jeszcze droższe. Tymczasem polisę mieszkaniową możemy zakupić już w cenie 159 zł za rok - opisuje akcję Adam Burak, dyrektor biura marketingu PZU.

Obecnie PZU reklamuje też ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer.

Akcja promująca PZU Dom będzie realizowana przede wszystkim w telewizji, internecie (bannery, mailingi, reklamy na Facebooku) oraz punktach sprzedaży (ulotki i plakaty).

Przygotowaniem reklam zajęły się agencje DDB & Tribal, VML Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: Pralka, telewizor i dzik w reklamach ubezpieczenia PZU Dom (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kinga
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak robią to http://www.ism.com.pl
odpowiedź