Pralka, telewizor i dzik w reklamach ubezpieczenia PZU Dom (wideo)
Grupa PZU rozpoczęła kampanię reklamową ubezpieczenia mieszkaniowego oferowanego pod marką PZU Dom. Przy przygotowaniu akcji ubezpieczyciel współpracował z firmami marketingowymi DDB & Tribal, VML Poland i Starlink.
Reklamy PZU Dom pokazują nieoczekiwane awarie domowe z perspektywy uczestniczących w nich obiektów: zalanie podłogi przez wodę z pralki, zwarcie elektryczne powodujące spalenie telewizora oraz dzika niszczącego podwórko.
Kampania podkreśla, że promowana polisa chroni ubezpieczoną osobę we wszystkich tych przypadkach, a kosztuje już od 159 zł. Można ją zamówić na stronie dom.pzu.pl.
- Chcemy zachęcić Polaków, którym zależy na bezpieczeństwie i spokoju, aby zabezpieczyli swój dom. Często myśląc o ubezpieczeniach, postrzegamy je przez pryzmat polisy OC naszego auta, która nie jest najtańsza, i nie interesujemy się ubezpieczeniem mieszkania, postrzegając je jako jeszcze droższe. Tymczasem polisę mieszkaniową możemy zakupić już w cenie 159 zł za rok - opisuje akcję Adam Burak, dyrektor biura marketingu PZU.
Obecnie PZU reklamuje też ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer.
Akcja promująca PZU Dom będzie realizowana przede wszystkim w telewizji, internecie (bannery, mailingi, reklamy na Facebooku) oraz punktach sprzedaży (ulotki i plakaty).
Przygotowaniem reklam zajęły się agencje DDB & Tribal, VML Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Pralka, telewizor i dzik w reklamach ubezpieczenia PZU Dom (wideo)