Prawie połowa polskich marketingowców marnuje w pracy czas
44 proc. pracowników polskich firm marketingowych przyznaje, że często marnuje czas w pracy - wynika z sondażu EasyProject. Jednocześnie tylko 9 proc. firm z branży stosuje wspólną metodykę dla wszystkich prowadzonych projektów.
Poczucia, że nie marnują w pracy czasu, nigdy nie ma jedynie 2 proc. osób z polskiej branży marketingowej, natomiast bardzo rzadko ma je 7 proc. pracowników. Za to często takie wrażenie odnosi co trzeci ankietowany, a bardzo często - co jedenasty.
Jedynie 9 proc. polskich marketingowców deklaruje, że ich firma korzysta ze wspólnej metodyki dla wszystkich prowadzonych projektów. Żadnych tego typu narzędzi nie stosuje natomiast aż 47 proc. podmiotów. 19 proc. respondentów mówi, że na bieżąco aktualizuje harmonogram, powiadamiając o tym klienta. Z kolei 7 proc. pracowników branży marketingowej uważa, że wprowadzanie specjalnej metodyki pracy nad projektami jest bezcelowe.
Badanie zostało przeprowadzone przez firmę EasyProject w marcu br. wśród 582 pracowników agencji reklamowych, interaktywnych, PR i eventowych, a także firm konsultingowych i domów mediowych. Pełny raport z sondażu jest dostępny na stronie barometrpm.pl.
Dołącz do dyskusji: Prawie połowa polskich marketingowców marnuje w pracy czas